Benvolguts, benvolgudes,
El Ple del 30 de juny de 2016 va aprovar una moció per fer una auditoria ciutadana del deute de l'Ajuntament de Blanes. Podeu consultar el text de la moció a l’ enllaç: http://www.blanes.cat/acords.nsf/ple/20160630#7
Aquesta iniciativa respon a una exigència llargament formulada per la ciutadania blanenca, que vol conèixer i saber com es gestiona el nostre ajuntament, la nostra vila.
Actualment s'està treballant en el projecte de l'Auditoria Ciutadana que persegueix 3 objectius fonamentals:
- Constituir una eina d'informació, sensibilització, formació i participació de les ciutadanes i els ciutadans en relació als recursos públics de l'Ajuntament de Blanes.
- Ser una eina al servei de la transparència en la gestió dels recursos públics, i els processos de rendició de comptes.
- Generar els mecanismes necessaris per decidir sobre pressupostos i endeutament.
Per a dur a terme aquest projecte, posar en marxa una Comissió de Seguiment que rebrà, analitzarà i proposarà totes aquelles qüestions que cregui oportunes. Aquesta comissió estarà formada pels grups polítics i totes aquelles entitats i ciutadans i ciutadanes que així ho sol·licitin. Els seus informes i actuacions es faran públics a la pàgina web de l’auditoria: http://www.blanes.cat/auditoria.ciutadana.
Les sessions de treball de la comissió de seguiment, pretenem que siguin dinàmiques, educatives i entenedores essent primordial fer-les amb els documents per endavant i sempre tractant de resoldre els dubtes que vagin sorgint.
Aquestes sessions s’iniciaran el proper mes d’octubre, en les dates que ja us comunicarem; cal, però, que aquelles persones que hi vulguin participar ho facin des del compromís d’assistència i continuïtat. Això es necessari per tal de treballar de forma coordinada i àgil.
Les sessions seran de treball conjunt dels diversos temes que s’aniran proposant atorgant les eines necessàries, teòriques i practiques, per a la comprensió de cadascun dels temes que es vagin proposant pels ciutadans i ciutadanes que hi assisteixin.
Us demanem la vostra col·laboració, ja sigui participant del projecte, com fomentant la participació de totes aquelles persones que creieu poguessin estar interessades, adreçant-los a posar-se en contacte amb nosaltres a traves del correu electrònic que us indiquem a continuació.
Per tal de gestionar be aquest projecte, em realitzat un guió explicatiu dels objectius i dels primers temes que creiem cal tractar, deixant obert els temes de treball a aquells que es creguin convenients.
Aquelles persones que esteu interessades us podeu posar en contacte amb nosaltres indicant el vostre nom i cognoms i el desig de participar d’ aquest projecte mitjançant aquesta adreça de correu electrònic: auditoria.ciutadana@blanes.cat.
Us agraïm, per endavant, la vostra participació.
Data de realització: 08/31/2016 | Data de la darrera actualització: 10/21/2016
© Ajuntament de Blanes | Protecció de dades | Avís Legal | Política de cookies
Passeig Dintre 29 | 17300 | Blanes Telèfon: 972 379 300 | Informació© Ajuntament de Blanes | Passeig Dintre 29 | 17300 | Blanes | Telèfon: 972 379 300