De dilluns a divendres: de 8.30 a 14.30 hores.
Els dies 22 de maig, 7,24 i 31 de desembre de 2020 són festes administratives, l'horari d'atenció al ciutadà i registre de documentació és de 9.30 a 13.30h.
Eviti cues concertant dia i hora amb el servei de Cita prèvia.
A partir de l'1 de març de 2016 per efectuar els tràmits d'Alta o Canvi de Domicili en el Padró d'Habitants serà obligatori sol·licitar Cita Prèvia.
Padró municipal d’habitants: inscripcions, modificacions.
Expedició de certificats i volants d’empadronament.
Reclamacions al cens electoral.
Per concertar Cita Prèvia per Registre de documentació pot trucar de dilluns a divendres de: 8.00 a 15.00 h. al telèfon núm. 972-379320
o bé per Internet a través de la nostra pàgina web: htpp://www.blanes.cat/citaprevia
Tel. operadora 972 37 93 00 Fax: 972 35 06 77
A/e: amic @ blanes.cat
Formularis en format PDF perquè els empleneu, els imprimiu, i els pugueu presentar directament a l'AMIC.
Data de realització: 09/05/2001 | Data de la darrera actualització: 01/23/2018
© Ajuntament de Blanes | Protecció de dades | Avís Legal
Passeig Dintre 29 | 17300 | Blanes Telèfon: 972 379 300 | Informació© Ajuntament de Blanes | Passeig Dintre 29 | 17300 | Blanes | Telèfon: 972 379 300