Escut Ajuntament de Blanes Ajuntament de Blanes

Idiomes

www.blanes.cat

Bases del Concurs de Cartells Festa Major 2015.


Camí de tornada


Menú principal



Bases del Concurs de Cartells Festa Major 2015.


BASES DEL CONCURS DE CARTELLS DEL

“45è CONCURS INTERNACIONAL DE FOCS D’ARTIFICI DE LA COSTA BRAVA – FESTA MAJOR DE BLANES 2015”


1. Les presents bases tenen com objecte seleccionar el cartell oficial per al “45è Concurs Internacional de Focs d’Artifici de la Costa Brava – Festa Major de Blanes 2015.

2. Només podrà presentar-se una obra per autor. Les obres hauran de ser originals i inèdites. La tècnica de l’obra és lliure.

3. El disseny del cartell haurà d’estar relacionat i haurà de ser representatiu amb els focs d’artifici i/o amb la Festa Major, i haurà de tenir una clara finalitat divulgadora d’aquesta activitat.

El cartell ha d’incloure la següent llegenda: 45è Concurs Internacional de Focs d’Artifici de la Costa Brava – Festa Major de Blanes 2015

El disseny haurà d’incloure l’escut de l’Ajuntament de Blanes i caldrà preveure l'espai on aniran els logos dels patrocinadors (part baixa del cartell).

L'autor del cartell guanyador es compromet a maquetar qualsevol tipus de suport publicitari que es dugui a terme (programes de mà, banderoles...) incloent les llegendes i els logotips que l’Àrea de Cultura i Festes de l’Ajuntament de Blanes li indiqui.

4. Si l'execució tècnica del cartell requerís alguna modificació per a la seva millor impressió, l’Àrea de Cultura i Festes podrà imposar aquesta variació, prèvia consulta i comptant amb l'assessorament de l'autor.

5. Els cartells s’han de presentar en format vertical amb una mida de DIN A-2 (420x594mm), muntats sobre cartró ploma o similar, sense marcs ni vidre.

Els cartells també s’hauran de presentar en suport digital (CD o DVD) en format “jpg” o “tif” d’alta resolució.

6. El cartell guanyador obtindrà un premi de 750 €, subjecte a tributació d’IRPF.

7. El treballs es presentaran a l’Oficina d’Atenció Ciutadana de l’Ajuntament. Horari de dilluns a divendres de 08.00 a 15.00h i dissabtes de 09.30 a 13.30h. Es pot demanar hora a la web de l’Ajuntament, a l’apartat de cita prèvia:
http://www.blanes.cat/docweb/reserva.previa

Les obres es podran presentar des del dia següent de la publicació de les bases, fins el dimecres, 6 de maig de 2015.


8. Els cartells no podran anar signats i es presentaran amb un lema o pseudònim que haurà de figurar al dors de l’obra, sense cap altra dada.

En sobre tancat, i a part, s’inclourà el nom i cognoms de l’autor, domicili, i telèfon, fotocòpia del DNI, el lema o pseudònim, i la declaració que consta a la base 14.

L’incompliment del que disposa aquesta clàusula sisena per garantir l’anonimat dels participants, comportarà l’exclusió automàtica del concurs.

9. El jurat estarà integrat per les persones que designi en el seu moment l'Ajuntament de Blanes. Estarà presidit per l’alcalde de Blanes, o el regidor amb qui delegi, i comptarà amb la participació d’un representant de l’Àrea de Cultura, un representant de l’Àrea de Promoció de la ciutat i dos representants vinculats al món de les arts gràfiques i/o plàstiques.

10. El jurat podrà declarar desert el concurs, en cas de considerar que cap dels treballs presentats reuneixi els mèrits suficients per ser premiats.

11. El veredicte del concurs es farà públic el divendres 15 de maig a les 19.00h a la Casa Saladrigas del carrer Roig i Raventós, núm. 2.

12. Totes les obres presentades al concurs s’exposaran del 22 de juliol al 2 d’agost a la Sala Municipal d’exposició García-Tornel.

13. Els cartells no premiats es podran retirar pels seus autors o per les persones a qui autoritzin, del 10 d’agost al 30 de setembre de 2015 a la Casa Saladrigas de 9 a 13 h de dilluns a divendres. Transcorregut aquest termini, s’entendrà que l’autor cedeix la seva propietat a l’Ajuntament, podent aquest donar-li l’ús que consideri mes convenient.

14. El cartell guanyador quedarà en propietat de l’Ajuntament de Blanes, que podrà fer-ne l’ús que estimi convenient, reservant-se el dret a reproduir-lo en el futur, a tamany natural o reduït.

Amb aquesta finalitat, els participants en aquest concurs, en el sobre tancat que presentaran juntament amb la seva obra, hauran d’incloure la següent declaració degudament signada.

“ En cas de resultar guanyador del premi, per la present cedeixo la propietat de la meva obra a l’Ajuntament de Blanes, que es reserva tots els drets sobre la mateixa, inclòs el de reproducció, per el període de temps que les lleis estableixin

Sobre l’obra, tindré una llicència sense exclusiva per poder utilitzar-la en la forma que desitgi, un cop transcorregut un any des de que s’hagi emès el veredicte del concurs”


15. L’Ajuntament de Blanes no serà responsable per cap causa, de la pèrdua, deteriorament, etc.. de les obres presentades a concurs durant el seu termini de durada, i no es subscriurà cap pòlissa d’assegurança que cobreixi aquests riscos.

16. Serà responsabilitat dels concursants qualsevol reclamació que pugui produir-se en relació amb l’autoria del cartell i el seu possible plagi.

17. La presentació de les obres a concurs, comporta la total acceptació d’aquestes bases.



BASES DEL CONCURS DE CARTELLS 2015.pdfBASES DEL CONCURS DE CARTELLS 2015.pdf
37,9Kb




Data de realització: 06/11/2012 | Data de la darrera actualització: 04/08/2015


© Ajuntament de Blanes | Protecció de dades | Avís Legal | Política de cookies

Passeig Dintre 29 | 17300 | Blanes Telèfon: 972 379 300 | Informació

Inici de la pàgina

© Ajuntament de Blanes | Passeig Dintre 29 | 17300 | Blanes | Telèfon: 972 379 300