ATENCIÓ A LES POSSIBLES VISITES DOMICILIÀRIES D’UN COMERCIAL QUE US OFEREIX UN SERVEI (Companyia de telèfon, llum, gas, etc.)
Si això és produeix, heu de tenir en compte:
· Demanar la identificació del comercial per veure de quina companyia és.
· Comprovar si realment us interessa el servei que us està oferint.
· No us precipiteu en prendre una decisió.
· Llegiu detingudament el contracte.
· No signeu cap document en blanc.
· No els hi faciliteu cap rebut ni cap factura, ja que d’allà adquireixen les dades.
· No faciliteu les dades bancàries si no esteu ben segurs i convençuts.
· Un contracte de subministrament s’ha de formalitzar per escrit, signat per les dues parts i en doble exemplar.
· Us han de lliurar un document per poder revocar el contracte. Penseu que teniu 7 dies per fer-ho, i l’heu d’enviar a l’adreça indicada i conservar el justificant d’enviament.
· Abans de canviar de companyia, consulteu amb l’actual els requisits per fer el canvi.
Data de realització: 02/16/2005 | Data de la darrera actualització: 12/19/2006
© Ajuntament de Blanes | Protecció de dades | Avís Legal | Política de cookies
Passeig Dintre 29 | 17300 | Blanes Telèfon: 972 379 300 | Informació© Ajuntament de Blanes | Passeig Dintre 29 | 17300 | Blanes | Telèfon: 972 379 300