Noticia publicada a la web el 09/12/2013 06:48:12 PM
ATENCIÓ: pot incloure informació no actualitzada !
Aquest mes de setembre, coincidint amb l’inici del curs escolar, l’Ajuntament de Blanes, a través de l’Àrea de Promoció de la Ciutat, ha reprès l’organització de jornades formatives que es fan amb caràcter regular. Més concretament, es tracta de dues càpsules formatives que s’han programat a la segona quinzena d’aquest mes i que estan adreçades a persones emprenedores i empresaris del municipi, així com de poblacions de la seva àrea d’influència.
Les inscripcions per participar a les càpsules formatives són gratuïtes i s’impartiran a l’edifici de Promoció de la Ciutat de Blanes, a l’antiga Escola Safa (avinguda de l’Estació número 43, al polígon industrial). Aquest setembre es tractaran dues qüestions força interessants per a tothom qui regenti un negoci o tingui la intenció de posar-lo en marxa: les problemàtiques més habituals de qualsevol empresa i com resoldre-les i la creació de campanyes publicitàries a través del correu electrònic En aquest sentit, totes dues tenen un objectiu comú: millorar la gestió i la competitivitat de les empreses.
Data de realització: 09/12/2013 | Data de la darrera actualització:
© Ajuntament de Blanes | Protecció de dades | Avís Legal | Política de cookies
Passeig Dintre 29 | 17300 | Blanes Telèfon: 972 379 300 | Informació© Ajuntament de Blanes | Passeig Dintre 29 | 17300 | Blanes | Telèfon: 972 379 300