Escut Ajuntament de Blanes Ajuntament de Blanes

Idiomes

www.blanes.cat

Impactant inici de temporada al Teatre de Blanes amb el concert d’Isaac Ulam i el Cor de Cambra Sota Palau


Camí de tornada


Menú principal



Noticia publicada a la web el 10/03/2016 02:03:59 PM
ATENCIÓ: pot incloure informació no actualitzada !

Impactant inici de temporada al Teatre de Blanes amb el concert d’Isaac Ulam i el Cor de Cambra Sota Palau

L’aixecada de teló de la programació va aplegar una bona representació del món cultural i artístic blanenc. El cartell professional continua dissabte amb la comèdia “La Banda del Teflón”

El Teatre de Blanes va vibrar amb més intensitat que mai dissabte passat a la nit amb l’aixecada de teló de la nova temporada, que presentava un espectacle molt especial. Es tractava de Ratpenat, el darrer disc del cantautor blanenc Isaac Ulam, que va venir a presentar a casa seva acompanyat d’un altre referent musical blanenc sòlidament arrelat a la vila: el Cor de Cambra Sota Palau.


Isaac Ulam i el Cor de Cambra Sota Palau al Teatre de Blanes
Fotografies: Javier Calvete
Amb motiu del concert, es van concentrar al Teatre de Blanes una nodrida representació del món artístic i cultural blanenc, embolcallant una jornada onírica i especial com poques hi ha hagut. L’artista es va mostrar commogut a voltes i modest en d’altres, però no va deixar cap dubte que el seu nou treball, així com els que l’han precedit recentment, no fan sinó confirmar la seva vàlua.

Tal com va explicar al principi del concert, feia temps que no havia trepitjat el Teatre com espectador, i ara que ho feia com artista li feia una especial il·lusió presentar la seva nova creació. Isaac Ulam va actuar a Blanes precedit per l’èxit que ja va tenir la presentació del seu disc a la Sala Apolo, el passat mes de juny, així com de manera més recent encetant el cicle de concerts del Festival BAM de Barcelona.


Vestíbul del Teatre de Blanes
Per embolcallar encara millor l’experiència, abans d’arribar a platea l’espectador ja es va poder imbuir de l’especial aura que rodeja aquest eclèctic artista. Ho va fer dissabte i es podrà continuar gaudint fins al desembre, ja que durant tot aquest darrer trimestre del 2016 hi ha una petita mostra de la seva obra pictòrica penjada al vestíbul del Teatre de Blanes. Es tracta de quatre quadres de gran format.

La programació professional continuarà amb “La Banda del Teflón”

Després d’aquesta original arrencada, la programació professional continua amb dues propostes teatrals. La primera tindrà lloc tot just aquest proper dissabte 8 d’octubre, a les 9 de la nit. Mariona Ponsatí, Toni Escribano i Marcel Tomàs donen vida a La Banda del Teflón, una delirant comèdia especialment recomanada per a amants de l’humor intel·ligent. Una esbojarrada comèdia passada pel sedàs del particular univers creatiu de Marcel Tomàs on els protagonistes són pallassos moderns i maldestres, humans que volen ser intel·ligents.... malgrat la innocència els acabarà delatant.


"La Banda del Teflón", el 8 d'octubre al Teatre de Blanes
El divendres 21 d’octubre arriba una altra comèdia en la línia dels exitosos programes que acaparen les cadenes televisives: Chefs, protagonitzada per César Maroto, Carlos Jano, Rubén Hernández i Susana Cortés dirigits per David Ottone i Fidel Fernández. Per últim, els dos darrers espectacles professionals al Teatre de Blanes s’escriuen amb nom propi: el dissabte 5 de novembre el carismàtic grup català Brams acompanyat de la Banda del Col·legi Santa Maria, presenta Aquesta remor que se sent. En la primera part el grup versionarà cançons seves en format acústic, i en la segona els acompanyarà la banda blanenca per executar algunes de les seves cançons més emblemàtiques: L’últim tirabol, La plaça, Sóc d’un país, etc.

Finalment, el diumenge 20 de novembre el conegut monologuista David Guapo presenta un dels shows més aclamats arreu de l’estat espanyol, amb un títol que ja ho diu tot: #quenonosfrunjanlafiesta. Es tracta d’un dels còmics més populars de l’actualitat, sobretot arran que Berto Romero el va acabar fitxant com a col·laborador pel late show de Buenafuente.



Data de realització: | Data de la darrera actualització: 10/03/2016


© Ajuntament de Blanes | Protecció de dades | Avís Legal | Política de cookies

Passeig Dintre 29 | 17300 | Blanes Telèfon: 972 379 300 | Informació

Inici de la pàgina

© Ajuntament de Blanes | Passeig Dintre 29 | 17300 | Blanes | Telèfon: 972 379 300