Noticia publicada a la web el 01/05/2017 10:28:54 AM
ATENCIÓ: pot incloure informació no actualitzada !
Rialles Blanes enceta la programació del 2017 el 15 de gener amb “Tea Time”, amb Txema Màgic
Del 15 de gener fins al 26 de març, el Teatre de Blanes allotjarà un total de 5 espectacles infantils, amb màgia, titelles, mim, música i contes aptes per gaudir per petits i grans
Amb l’entrada del nou any, l’Associació Rialles Blanes posa en marxa nova programació, que s’encetarà el proper diumenge 15 de gener al Teatre de Blanes amb màgia, i s’allargarà fins a finals del mes de març. La nova temporada del 2017 començarà amb il·lusionisme, a càrrec de Txema Màgic, que presenta Tea Time. Tal com el seu nom ja indica, és l’hora del te i, amb la tassa a la mà, en Txema espera visita a casa seva. Mentrestant, aquest moment esdevé en un espectacle de màgia visual, amb aparicions i desaparicions, manipulacions i, sobretot, moltes sorpreses.
El 15 de gener, "Tea Time", amb Txema Màgic La següent actuació tindrà lloc dues setmanes més tard, el diumenge 29 de gener, amb Contes del món de les germanes Baldufa, a càrrec de Tanaka Teatre. Les protagonistes d’aquesta barreja de titelles i teatre són la Lilian i la Sophie, dues germanes que han voltat arreu del món que ara viatgen en un tren mític de llarg recorregut: el Transsiberià. Com que no estan acostumades a les baixes temperatures, per fer passar el fred s’expliquen contes que comparteixen amb la canalla.
Nova programació amb cinc espectacles
La programació de Rialles Blanes per aquest primer trimestre del 2017 inclourà un total de cinc espectacles. Així, després de la màgia i les titelles que hi haurà al gener, de cara al 12 de febrer es presentarà tot un clàssic de tots els temps: La Bella Dorment, a càrrec de Dreams Teatre. Es tracta d’una actuació de teatre musical que explica la ja coneguda història de la princesa que dorm durant 100 anys pel malefici d’una bruixa, presentada sota una versió molt més entretinguda.
"La Bella Dorment", de Dreams Teatre, el 12 de febrer Els dos següents espectacles s’han programat pels dies 5 i 26 de març. El primer d’ells és Dibi-Dubi-Dubà, de la companyia Inspira Teatre, amb teatre, mim i cançons a capela, i ambientat en un parc d’atraccions on dormen tres autòmats. La darrera funció del 26 de març seran els Contes al Terrat, de la companyia Anna Roca, que barreja titelles i contes amb escenografia. Com gairebé cada dia, la Mariona ajuda a la seva mare a estendre la roba al terrat, on conviuen situacions divertides, històries i tot allò que la imaginativa protagonista explica al públic.
Totes les funcions comencen a les 17’30 h de la tarda, i les entrades es venen al preu de 6 €, tot i que hi ha un descompte del 10% per l’adquisició de tres espectacles diferents, així com per a família nombrosa. El paquet de 5 espectacles es ven a 25 €, i si es volen comprar entrades anticipades es pot fer a la taquilla del Teatre de Blanes els dijous i divendres de la mateixa setmana en què hi ha programació de Rialles, de 17’30 a 19’30 h.
"Contes al Terrat", de la Cia Anna Roca, el 26 de març Una altra opció per comprar entrades presencialment és fer-ho el mateix dia en que hi ha funció, els diumenges una hora abans que comenci, és a dir: a partir de les 16’30 h. Per últim, també es poden reservar entrades a través d’un correu electrònic: blanes@rialles.catalunya.cat. Més informació: www.rialles.cat i al web del Teatre de la Costa Brava Sud: www.teatredelacostabravasud.cat