Noticia publicada a la web el 04/03/2017 11:23:53 PM
ATENCIÓ: pot incloure informació no actualitzada !
CaixaBank obre a Blanes la primera oficina de La Selva del nou model Store, la setena d’aquest model a Girona
L’alcalde de Blanes, Miquel Lupiáñez, el president del Consell Comarcal de la Selva, Salvador Balliu, i el director territorial de l’entitat, Jaume Masana, han encapçalat la inauguració d’avui
El vespre d’aquest dilluns 3 d’abril ha tingut lloc la inauguració de l’oficina del nou model Store de CaixaBank, la primera que s’ha posat en marxa a la comarca de La Selva, i la setena arreu de comarques gironines. L’acte l’han encapçalat l’alcalde de Blanes, Miquel Lupiáñez, acompanyat del president del Consell Comarcal de la Selva, Salvador Balliu, i el director territorial de l’entitat financera, Jaume Masana.
En primer terme, l'alcalde de Blanes, Miquel Lupiáñez També han participat el primer tinent d’alcalde a l’Ajuntament de Blanes, Quim Torrecillas, la regidora de Promoció de la Ciutat, Dafne Galvany, i el director de l’oficina, Marc Reixach. CaixaBank està estenent arreu del territori de l’estat espanyol el nou model d’atenció personal que es va iniciar al 2013 amb les oficines A de l’entitat. Un bon grapat de persones representatives del teixit social i econòmic de la vila han assistit a inauguració d’avui dilluns.
Actualment CaixaBank compta amb 86 oficines d’aquest model arreu de l’estat espanyol: 25 de la classe A i 61 oficines Store. Amb la posada en marxa d’aquesta oficina a la vila de la Costa Brava, l’entitat financera ha passat a disposar-ne d’un total de set arreu de comarques gironines que s’inscriuen en els nous models: dues oficines A –a Girona ciutat i a Figueres- i de cinc oficines Store a Banyoles, Olot, Puigcerdà, Palamós i Blanes.
L’Oficina Store de Blanes disposa d’una superfície aproximada de 450 m2, compta 5.600 clients. Segons CaixaBank, el seu objectiu al posar en marxa aquest nou model d’oficina és reforçar el vincle i la proximitat amb els seus clients de Banca de Particulars, Banca Premier, i Privada i Negocis mitjançant un sistema de relació que potencia l’atenció personal i la gestió de l’autoservei. El projecte d’oficines Store ha estat guardonat amb el Premi DEC guardonat al Millor Projecte de Customer Journey lliurat per l’Associació per al Desenvolupament de l’Experiència de Client (DEC).