Noticia publicada a la web el 08/25/2017 02:32:19 PM
ATENCIÓ: pot incloure informació no actualitzada !
Quimi Portet actua aquest cap de setmana al cicle de concerts ‘Les Nits de Marimurtra’
El conegut artista, exmembre d’’El último de la fila’, portarà a Blanes el seu peculiar temperament a l’emblemàtic Templet de Linné del Jardí Botànic Marimurtra
Aquest dissabte 26 d’agost l’escenari de Les Nits de Marimurtra del jardí botànic acollirà un espectacle molt diferent al què sol ser habitual. Es tracta de l’actuació del conegut artista Quimi Portet. A més a més d eles peces del seu darrer treball Ós Bipolar, l’espectacle que oferirà a l’emblemàtic Templet de Linné del Marimurtra es caracteritza pel protagonisme de la personalitat i carisma de l’artista.
Quimi Portet, aquest dissabte al Jardí Marimurtra de Blanes La relació en múltiples direccions amb el públic és, sense cap mena de dubte, marca de la casa del cantautor, conegut sobretot per haver format part del grup ‘El último de la fila’ juntament amb Manolo García. Com ja és habitual en el cicle de concerts, l’espai on tindrà lloc l’esdeveniment s’obrirà a les 20’30 h i l’actuació de Quimi Portet començarà a les 10 de la nit. Les entrades es poden adquirir anticipadament a les floristeries La Camèlia de Blanes, Lloret i Malgrat, al web www.nitsmarimurtra.cat, així com a la taquilla del Jardí Botànic Marimurtra.
Un dels racons més icònics tant del Jardí Botànic Marimurtra com de la mateixa Costa Brava, el Templet de Linné, serà l’espai on tindrà lloc el concert. Per la seva banda, enguany el servei de bar en tots els concerts programats va a càrrec de les voluntàries d’Oncolliga Blanes, una fundació sense ànim de lucre que té com a finalitat millorar la qualitat de vida de les persones afectades de càncer i dels seus familiars.
El 'Templet de Linné' en una de les sessions de
'Les Nits de Marimurtra' d'aquest 2017 Els beneficis que generen Les Nits de Marimurtra es destinen íntegrament als objectius de la Fundació Carl Faust: la protecció i foment dels estudis de biologia mediterrània, especialment en botànica, així com la recerca de la cooperació i les relacions internacionals en benefici, tot plegat, de la recerca i de la divulgació científiques. La Fundació Carl Faust és una fundació privada sense ànim de lucre que l’any 2009 va rebre la Creu de Sant Jordi concedida per la Generalitat de Catalunya.