Noticia publicada a la web el 11/26/2018 05:17:42 PM
ATENCIÓ: pot incloure informació no actualitzada !
A través del crèdit participatiu atorgat per la societat inversora Avançsa, la Generalitat de Catalunya ha injectat dos milions d’euros a Nylstar Blanes, la històrica factoria coneguda en aquest municipi com l’antiga SAFA. El préstec té un termini d’amortització de cinc anys i s’emmarca en la línia de Innova Global de l’antiga Eplicsa (Avançsa). En l’actualitat l’empresa produeix 118 tones de fil i preveu tancar aquest any 2018 amb vendes de més de 10 milions d’euros, i compta amb una plantilla d’uns 150 treballadors.
La injecció de capital del govern català s’ha produït dos anys després que Nylstar va reprendre la seva activitat després d’una aturada de vuit mesos, amb els conseqüents perjudicis per als treballadors i treballadores. El desembre de l’any 2016 Nylstar va elaborar un nou full de ruta amb el seu actual propietari, el grup Praedium. La companyia inversora, controlada per l’empresari Alfons Cirera, va aportar 11 milions d’euros per reactivar-la.
Data de realització: 11/26/2018 | Data de la darrera actualització: 11/26/2018
© Ajuntament de Blanes | Protecció de dades | Avís Legal | Política de cookies
Passeig Dintre 29 | 17300 | Blanes Telèfon: 972 379 300 | Informació© Ajuntament de Blanes | Passeig Dintre 29 | 17300 | Blanes | Telèfon: 972 379 300