Escut Ajuntament de Blanes Ajuntament de Blanes

Idiomes

www.blanes.cat

Els treballadors de NORA-Blanes han reduït la jornada laboral a les 35 hores setmanals avui dilluns


Camí de tornada


Menú principal



Noticia publicada a la web el 05/13/2019 01:18:40 PM
ATENCIÓ: pot incloure informació no actualitzada !

NORA empresa neteja logoEls treballadors de NORA-Blanes han reduït la jornada laboral a les 35 hores setmanals avui dilluns

Amb la marxa del soci privat l’empresa del servei de neteja vol millorar la gestió. Paral·lelament, els representants dels treballadors han proposat un paquet de mesures d’organització

Després que el Ple de l’Ajuntament de Blanes del passat 30 d’abril donés llum verda a que NORA passi a ser 100% de capital públic, la direcció ha autoritzat un paquet de mesures de reorganització. L’empresa de neteja i recollida d’escombraries ha estat treballant aquestes mesures durant les darreres setmanes, de manera conjunta amb els representants dels treballadors de NORA-Blanes.


Treballadors de NORA fent la recollida d'escombraries
La finalitat d’aquestes mesures és aconseguir una gestió encara més eficient, la contenció de costos salarials i la recuperació de la jornada laboral de 35 hores setmanals a partir d’avui dilluns, 13 de maig, enlloc de les 37 hores i mitja que es feien fins ara. Durant els darrers exercicis, la gestió del soci privat ha suposat un augment injustificat de costos salarials, segons han conclòs de manera unitària ambdues parts.

La nova direcció i els representants dels treballadors han acordat canvis substancials en la gestió de personal que, segons han remarcat, ajudaran a contenir els costos actuals i milloraran el servei a la ciutadania de Blanes. Les solucions aportades consisteixen principalment en optimitzar la programació de tasques i els temps necessaris per dur a terme a cadascuna d’elles.


També ha suposat la incorporació d’un nou lloc de treball per a la gestió especialitzada. Gràcies a les aportacions dels representants dels treballadors, la nova direcció operativa de Blanes ha pogut conèixer els punts febles del funcionament diari. D’aquesta manera, doncs, podrà assolir l’objectiu de millorar el rendiment del servei, no incrementar costos i facilitar la conciliació de la vida laboral i familiar del treballadors.

Aquestes noves mesures sobre gestió de personal sumades a la cancel·lació de préstecs acordada pel Ple Municipal de l’Ajuntament de Blanes permetran revisar la Ordenança Fiscal de l’Ajuntament de Blanes que regula la taxa que paguen els contribuents pel servei de recollida d’escombraries. Per tots aquests motius, el treball conjunt esmerçat durant aquestes darrers dies s’ha valorat de manera molt positiva per ambdues parts.



Data de realització: 05/13/2019 | Data de la darrera actualització: 05/13/2019


© Ajuntament de Blanes | Protecció de dades | Avís Legal | Política de cookies

Passeig Dintre 29 | 17300 | Blanes Telèfon: 972 379 300 | Informació

Inici de la pàgina

© Ajuntament de Blanes | Passeig Dintre 29 | 17300 | Blanes | Telèfon: 972 379 300