Escut Ajuntament de Blanes Ajuntament de Blanes

Idiomes

www.blanes.cat

El ple de Blanes no aprova les retribucions de la corporació i les dedicacions de l’equip de govern


Camí de tornada


Menú principal



Noticia publicada a la web el 07/01/2019 08:30:30 PM
ATENCIÓ: pot incloure informació no actualitzada !

El ple de Blanes no aprova les retribucions de la corporació i les dedicacions de l’equip de govern

Les dues dedicacions exclusives i una de parcial han quedat rebutjades pels 11 vots dels grups a la oposició. La resta de punts s’han aprovat per unanimitat

El primer ple extraordinari celebrat avui dilluns per l’Ajuntament de Blanes, el primer d’aquest nou mandat, ha deixat sense efecte el seu darrer punt inclòs a l’ordre del dia. Es tractava del règim de retribucions i indemnitzacions que han de percebre tots els membres de la corporació, així com les dedicacions d’alguns dels membres de l’equip de govern.


Vots en contra de PSC, JxB i C's en el punt setè
per establir retribucions, dedicacions i indemnitzacions
El tema no ha prosperat pels vots en contra dels grups a la oposició: PSC, Junts per Blanes i Ciutadans, que sumen 11 vots. Per això, els 10 vots que sumen els regidors i regidores a l’equip de govern no han estat suficients per aprovar-ho. La proposta presentada inclou dues dedicacions exclusives: una és per l’alcalde, Àngel Canosa, i l’altra pel i el regidor del Gabinet d’Alcaldia i Cultura, Albert Sanz. Per la seva banda, el regidor de Participació Ciutadana i Esports, Pere Lopera, es preveu que tingui dedicació parcial.


L'alcalde de Blanes, Àngel Canosa, presentant un dels temes
Al haver quedat el punt sense prosperar, l’alcalde ja ha avançat que l’equip de govern seguirà treballant-hi i, si cal, es tornaria a convocar una altra sessió plenària quan sigui possible. Pel que fa a la resta de punts de l’ordre del dia, a banda dels dos primers que havien de donar compte de sengles acords, s’han aprovat amb la unanimitat de les cinc forces polítiques.


Aprovació per unanimitat
S’ha donat compte del cartipàs municipal –de quines regidories s’ocupen els membres de l’equip de govern-, i s’han aprovat tant la creació i composició dels grups municipals com la designació de portaveus; la creació i composició de les comissions informatives, nomenar els representants del consistori en els òrgans col·legials, i establir la periodicitat de les sessions del ple municipal.

En aquest darrer sentit, es continuaran celebrant com en els anteriors mandats; el darrer dijous de cada mes, mantenint-se el mateix horari de les 7 de la tarda. La sessió d’avui no ha arribat per poc a la hora de duració, i pel que fa a la propera convocatòria, tindrà lloc el 18 de juliol, llevat que –tal com ha avançat l’alcalde- se’n convoqui un d’extraordinari abans per aprovar el què avui ha quedat pendent.




Data de realització: 07/01/2019 | Data de la darrera actualització: 07/01/2019

© Ajuntament de Blanes | Protecció de dades | Avís Legal

Passeig Dintre 29 | 17300 | Blanes Telèfon: 972 379 300 | Informació

Inici de la pàgina

© Ajuntament de Blanes | Passeig Dintre 29 | 17300 | Blanes | Telèfon: 972 379 300