Noticia publicada a la web el 07/18/2019 09:52:02 AM
ATENCIÓ: pot incloure informació no actualitzada !
El vicepresident del govern, Pere Aragonès, i la diputada Montse Bassa se sumen a la campanya LGTBI de Blanes
Els regidors de Blanes Olga López, Albert Sanz i Marina Vall-Llosada els han lliurat les polseres amb el lema ‘Viu i Deixa Viure’ que es regalaran al ‘Punt Lila’ del Festival de Música Jove Ensorra’t 2019
Blanes segueix vivint aquests dies el compte enrere perquè comenci la Festa Major de Santa Anna 2019, que tindrà lloc del 22 al 28 de juliol, la setmana vinent. Un dels ingredients del cicle festiu que compta amb un programa i escenari propis és l’’Ensorra’t’, el Festival de Música Jove que se celebra a la platja central del municipi, al costat del Passeig de Mar.
Albert Sanz, Olga López, Pere Aragonès i Marina Vall-Llosada El festival està organitzat per la Comissió Ensorra’t, amb membres del Consell Local de la Joventut de Blanes que, per segon any consecutiu, està més conscienciat que mai en la lluita contra les agressions sexistes, potenciar la visibilitat de les dones, i defensar els drets dels col·lectius LGTBI. Per això, al ‘Punt Lila’ que hi haurà a l’’Ensorra’t’ per informar i sensibilitzar al públic sobre aquestes temàtiques, es reforçarà aquest triple missatge amb un obsequi. Es tracta de polseres de roba que es regalaran entre el públic assistent a l’’Ensorra’t’
Suport de Pere Aragonès i Montse Bassa
Ahir dimecres tres regidors de l’Ajuntament de Blanes van lliurar sengles polseres al vicepresident del govern català, Pere Aragonès, i a la diputada al Congrés, Montse Bassa, germana de l’exconsellera empresonada Dolor Bassa. Per fer més explícit el seu suport, tots dos es van fotografiar duent les polseres amb els regidors blanencs: Olga López, Albert Sanz i Marina Vall-Llosada.
Les polseres duen una inscripció amb el lema ‘Viu i Deixa Viure’, i se n’han editat un total de 6.000. Són 1.000 per a cada color –groc, blau, verd, vermell, lila i taronja-de la bandera que simbolitza la lluita pels drets LGTBIQ+: Lesbianes, Gays, Bisexuals, Transsexuals, Intersexuals, Queer i qualsevol altre tipus d’orientació sexual o identitat de gènere socialment marginades i oprimides.
Albert Sanz, Olga López, Montse Bassa i Marina Vall-Llosada El ‘Punt Lila’, l’espai d’informació, sensibilització que s’instal·la en una carpa caracteritzada per aquest color, està organitzat per l’Àrea d’Acció Social i el Servei de Polítiques d’Igualtat de l’Ajuntament. El seu objectiu és fer difusió i conscienciació en l’abordatge de les agressions sexistes. Aquest 2019 serà el segon any consecutiu que es posarà en marxa coincidint amb l’’Ensorra’t’.