Escut Ajuntament de Blanes Ajuntament de Blanes

Idiomes

www.blanes.cat

L’ABBC engega la Campanya de Nadal amb l’Arbre dels Desitjos, la recerca d’El Caganer i el Calendari d’Advent


Camí de tornada


Menú principal



Noticia publicada a la web el 12/04/2021 08:43:14 AM
ATENCIÓ: pot incloure informació no actualitzada !

L’ABBC engega la Campanya de Nadal amb l’Arbre dels Desitjos, la recerca d’El Caganer i el Calendari d’Advent

Per festejar l’inici de la campanya, l’alcalde i el primer tinent d’alcalde han participat en la recollida de desitjos acompanyats de membres de la junta de l’ABBC

La inauguració del Pessebre Monumental va marcar ahir divendres el tret de sortida oficial del període de l’any més carregat de màgia: les festes de Nadal. Per això, des de fa molts anys l’Associació de Botiguers de Blanes Centre (ABBC) dinamitza en especial aquests dies amb diverses accions que volen promoure i mantenir actiu el comerç local.


L'Arbre dels Desitjos instal·lat a la Plaça Verge Maria,
perquè tothom qui vulgui hi pengi el seu desig
Una de les accions que ja s’ha fet tradicional dels darrers nadals és l’anomenat ‘Arbre dels Desitjos’ que es planta a un dels indrets més emblemàtics del centre de la vila: la Plaça Verge Maria. S’hi s’accedeix des del nucli històric, passant per sota l’arc d’un dels fragments que encara es conserva dempeus de l’antic recinte emmurallat que protegia Blanes. Es tracta que tothom qui vulgui escrigui un desig i el pengi de l’arbre.


Per festejar l’inici de la campanya, l’alcalde i el primer tinent d’alcalde responsable de Promoció de la Ciutat, Àngel Canosa i Jordi Urgell respectivament, van participar en aquesta activitat, acompanyats de diversos membres de l’ABBC: Quim Planas, Cristina Portas, Magda Gascon, Ivan Escalé i Mònica Rabassa. Per això, van escriure els seus respectius desitjos i els van penjar de les branques de l’arbre, que estarà instal·lat en aquest indret fins després de la Festa de Reis.


Un altre dels incentius que també es tornarà a fer aquest Nadal serà la ‘Recerca del Caganer’, una campanya que en totes les anteriors edicions ha estat un èxit de participació. Consisteix en localitzar als aparadors de les botigues que hi participen la figura del caganer amagada entre els productes, indicar-ho al comerç i segellar-ho a la corresponent butlleta per entrar en un sorteig.

Novetat d’aquest Nadal: el ‘Calendari d’Advent’

La principal novetat de la Campanya de Nadal d’aquest 2021-2022 de l’Associació de Botiguers de Blanes Centre és un original ‘Calendari d’Advent’. Cada dia, des de l’1 de desembre fins el dia 24 –coincidint amb els dies d’advent- s’ofereixen diverses promocions a càrrec dels comerços que hi participen, coincidint amb un dels dies del període d’advent.


Participen un total de 60 establiments, que han triat un o més dies per obsequiar als seus clients amb un descompte o un obsequi. Habitualment solen haver-hi fins a dues ofertes coincidint amb una jornada, però també hi ha dies que n’hi ha 4. Així, hi ha des d’obsequis per una compra superior als 10€ fins a un 2 x 1 en mallots, passant per un 50% de descompte en una tapa de calamars.




Data de realització: 12/04/2021 | Data de la darrera actualització: 12/04/2021

© Ajuntament de Blanes | Protecció de dades | Avís Legal

Passeig Dintre 29 | 17300 | Blanes Telèfon: 972 379 300 | Informació

Inici de la pàgina

© Ajuntament de Blanes | Passeig Dintre 29 | 17300 | Blanes | Telèfon: 972 379 300