2. La participació en el concurs és oberta a tothom. Cada participant podrà presentar un màxim de tres fotografies. Les fotografies hauran de ser originals i inèdites.
3. L’únic criteri que s’estableix és que les fotografies seleccionades han de ser un reflex de la vida dels veïns i veïnes als barris. El jurat es reserva el dret a descartar les fotografies que no consideri adequades.
4. Les fotografies hauran de tenir les següents característiques:
- Format: JPG
- Resolució: 300 ppp
- Mida: mínim 1000px del costat llarg i màxim 3000px de costat llarg
- Títol de la fotografia i localització (barri i adreça)
5. El període per presentar les fotografies serà des del dia 14 de març fins el 24 d’abril de 2022 ambdós inclosos.
Les fotografies es poden presentar de dues formes:
1- Telemàticament: Primerament caldrà registrar-se a la plataforma FotoGenius: https://blanes.fotogenius.es/registrar-se , un cop fet el registre, ja es podrà accedir a FotoGenius, concurs “Com visc al meu barri” https://blanes.fotogenius.es/accedir i presentar les fotografies corresponents.
Un cop enviades les fotografies, s’haurà de presentar la sol·licitud telemàticament a https://seu.blanes.cat (catàleg de tràmits). S'ha elaborat un model predeterminat de sol·licitud per facilitar la seva presentació a on s’indica la documentació a aportar.
2- Presencialment: Un cop registrats a la plataforma i presentades les fotografies corresponents a FotoGenius: https://blanes.fotogenius.es/registrar-se , s'haurà de sol·licitar cita prèvia obligatòria al nostre web http://citaprevia.blanes.cat seleccionant l'Oficina: Ajuntament de Blanes PS. de Dintre 29 i el Servei: Amic-Atenció Presencial/Registre General. Haureu de presentar la sol·licitud juntament amb la documentació que s’indiqui a la mateixa.
6. Hi haurà 4 premis de 125 euros nets per als guanyadors/es. Les fotografies guanyadores hauran de representar, en el seu conjunt, la realitat quotidiana diversa de diferents barris del municipi.
7. La valoració la portarà a terme un jurat integrat per un membre de l’Agrupació Fotogràfica i Cinematogràfica de Blanes (AFIC), un representant de l’Ajuntament i un representant de les associacions de veïns de Blanes. Per adoptar la decisió sobre qualsevol dels guanyadors/es caldrà el consens de tots els membres del jurat o, com a mínim, de dos, sempre que un dels quals sigui el representant de l’Ajuntament.
8. El veredicte del concurs es farà públic a través dels mitjans de comunicació institucionals i dels canals de comunicació de l’AFIC.
9. En cas que en les fotografies apareguin menors de edat, aquests podran aparèixer d’esquenes o des d’una perspectiva que impedeixi el seu reconeixement. Si fossin identificables, tal i com s’indica a la declaració jurada, el participant haurà de disposar del permís i autorització del pare/mare o tutor/a legal.
10. Prendre part del concurs implica per part de cada participant la cessió a l’Ajuntament de Blanes i a l’entitat AFIC dels drets de publicació, edició i exhibició sense límit de temps ni de lloc, en qualsevol mitjà o publicació; fent sempre menció a l’autor o autora.
11. Serà responsabilitat dels concursants qualsevol reclamació que pugui produir-se en relació a l’autoria de les fotografies i el seu possible plagi.
12. Totes les fotografies presentades podran participar en una exposició. Aquesta es durà a terme després de la finalització del concurs.
13. La participació en el present concurs suposa l’acceptació expressa i total d’aquestes bases.
Bases Concurs de Fotografic "Com visc al meu barri".
Sol·licitud per participar al Concurs de Fotografic "Com visc al meu barri".
Declaració Jurada Major d'Edat.
Declaració Juarada Menor d'Edat.
Data de realització: 03/14/2022 | Data de la darrera actualització: 03/14/2022
© Ajuntament de Blanes | Protecció de dades | Avís Legal | Política de cookies
Passeig Dintre 29 | 17300 | Blanes Telèfon: 972 379 300 | Informació© Ajuntament de Blanes | Passeig Dintre 29 | 17300 | Blanes | Telèfon: 972 379 300