El consell directiu del Consorci Portal de la Costa Brava Illa de Blanes es va reunir per primer cop dilluns (8/3) després de prendre possessió dels càrrecs els nous representants de la Generalitat.
A la reunió es va ratificar el compromís de la Generalitat de desenvolupar els projectes de la Ciutat Esportiva i el Complex de l’Illa d’Isozaki. Els nous representants van acordar tirar endavant la Ciutat Esportiva i l’inici de les obres dependrà de diferents revisions i de delimitar la zona per alleugerir la tramitació urbanística.
El projecte de l’Illa d’Isozaki s’estudia separadament per la seva complexitat. El nou govern analitzarà a fons els continguts que s’han presentat i els podria reorientar. El desenvolupament del projecte Isozaki obligarà a examinar aspectes fonamentals com són els accessos a Blanes i la seva connexió i a desencallar els projectes de desdoblament de la N-II i de la perllongació de l’autopista del Maresme.
Data de realització: 03/10/2004 |
Data de la darrera actualització: 03/10/2004