L’Àrea de Participació Ciutadana té com objectius incorporar progressivament la participació dels blanencs i blanenques en la definició de les polítiques municipals, donar suport i fomentar l’associacionisme i realitzar programes de sensibilització i dinamització comunitària.
En el vessant d’associacionisme, l’àrea s’encarrega de gestionar el Registre d’Entitats, donar suport a les associacions de veïns i entitats adscrites a l'àrea de Participació Ciutadana i organitzar la Fira Bianual d'Entitats.
En el vessant participatiu, contribueix a dissenyar i executar processos de participació ciutadana i realitza una tasca de sensibilització i suport en temes de participació a la resta d’àrees municipals.
Disseny, programació, implementació i avaluació de processos participatius
Dinamització comunitària
Foment i suport del teixit associatiu
Gestió dels locals socials
Gestió del registre d'Entitats Blanenques
Suport a associacions veïnals, cíviques i lúdiques
Memòria Àrea de Participació Ciutadana 2018
Regidora responsable | Estefanía Romero Asensio | ||
Tècnic | Ivan del Río Sánchez | ||
Administració | Pilar Carmona Iñigo Jordi Moles Crous Joan Carles Soto Montero | ||
Adreça | Carrer Ample, 11 (Planta baixa) 17300 - Blanes | ||
Telèfons | 972 379 360 (administració) | ||
Adreça de correu | participacio.ciutadana@blanes.cat | ||
Data de realització: 11/03/2011 | Data de la darrera actualització: 11/28/2023
© Ajuntament de Blanes | Protecció de dades | Avís Legal | Política de cookies
Passeig Dintre 29 | 17300 | Blanes Telèfon: 972 379 300 | Informació© Ajuntament de Blanes | Passeig Dintre 29 | 17300 | Blanes | Telèfon: 972 379 300