
Noticia publicada a la web el 07/27/2009.
ATENCIÓ: pot incloue informació no actualitzada.
El dilluns, dia 27 de juliol, a les 12 h, a la Casa Saladrigas, va tenir lloc l’acte de la signatura del conveni de col·laboració entre l’Ajuntament de Blanes, les Associacions de Pares i Mares (AMPAS) dels centres escolars del municipi i la distribuïdora de llibres (LLIBRES TEXT SL) per al desenvolupament del programa del Bonus Llibres per al curs escolar 2009-2010.
El programa, que es va iniciar el curs passat, preveu un Bonus Llibre de 60 euros per a tots els alumnes d’Educació Primària (1r a 6è de Primària) i de 40 euros per a tots els alumnes d’Educació Secundària Obligatòria, que en ambdós casos reuneixin els requisits d’estar empadronats i escolaritzats a Blanes.
A diferència del curs passat, enguany l’import de l’aportació serveix per a finançar un programa de reciclatge de llibres que porten a terme les AMPAS i els centres escolars.