blanes.cat




Protecció Civil de Blanes implementa mesures per l’Avís de Risc per Fred

Protecció Civil de Blanes implementa mesures per l’Avís de Risc per Fred

×

Noticia publicada a la web el 02/08/2018 05:08:56 PM.

ATENCIÓ: pot incloue informació no actualitzada.

S’ha llençat sal en carrers amb forta pendent i accessos d’emergències, i s’han fet recomanacions als departaments municipals en previsió que hi hagi valors molt baixos

Fins a primera hora de la tarda d’aquest dijous Blanes no s’ha vist afectada per les intenses nevades que en canvi sí que ha fet acte de presència en poblacions properes. Malgrat aquesta circumstància, atenent a la informació meteorològica d’aquests dies, Protecció Civil de l’Ajuntament de Blanes ha posat en marxa un dispositiu preventiu.


Llençament de sal en diversos carrers de Blanes
Amb la col·laboració de l’empresa de neteja Nora, s’ha abocat sal en alguns carrers de la població, tal com se sol fer habitualment quan hi ha previsions de nevades i fred intens. S’ha llençat sal en carrers amb forta pendent, així com en punts destacats per accedir a serveis d’emergències:

Consells per l’Avís de Risc per Fred

A partir de la propera mitjanit i durant dos dies hi ha un Avís de Risc per Fred que preveu una baixada generalitzada de les temperatures amb afectació a tot el territori català durant les hores nocturnes i fins al migdia. Si bé s’ha detallat que la major incidència serà a la zona del Pirineu i Prepirineu central i occidental, la distribució geogràfica del fenomen serà de caràcter extens, de manera que pot afectar-ne més d’un 70% del territori.


Un vehicle arriba a Blanes des de Tordera amb neu acumulada al capó
Per aquest motiu, Protecció Civil de Blanes ha fet difusió de diversos consells a tenir en compte per guarir-se del fred, en previsió que les temperatures arribin a valors molt baixos. Es tracta que els departaments de l’Ajuntament de Blanes tinguin en compte diverses recomanacions generals per estar preparats :


Data de realització: 02/08/2018 | Data de la darrera actualització: 02/08/2018