blanes.cat




La jugadora de Blanes Emma Torrecillas, Campiona d’Espanya de Minibàsquet

La jugadora de Blanes Emma Torrecillas, Campiona d’Espanya de Minibàsquet

×

Noticia publicada a la web el 06/30/2021 02:05:23 PM.

ATENCIÓ: pot incloue informació no actualitzada.

La jove esportista forma part de la selecció catalana femenina, que entrena Olga Vázquez, exjugadora i actualment vinculada al Club de Bàsquet Blanes

El món esportiu blanenc, i el bàsquet en especial, està aquests dies d’enhorabona. La jugadora de Blanes Emma Torrecillas s’ha penjat la medalla d’or al Campionat d’Espanya de Minibàsquet de Seleccions Autonòmiques que s’ha estat disputant aquests darrers dies a San Fernando (Cádiz). La primera plaça del campionat es va dirimir ahir, al partit disputat contra la selecció d’Aragó, on les catalanes es van imposar per 98 a 83.


Emma Torrecillas, Campiona d'Espanya Selecció Catalana de Minibàsquet
La Selecció Catalana Mini Femenina està dirigida per Olga Vázquez, qui també està relacionada amb Blanes, ja que és exjugadora del Club de Bàsquet Blanes i actualment continua vinculada amb l’entitat blanenca. Per la seva banda, Emma Torrecillas defensa actualment els colors del GEiEG. Les jugadores catalanes es van mostrar infal·libles en la final disputada ahir dimarts, doblegant l’equip d’Aragó contra qui, curiosament, havien perdut en la fase prèvia.




Data de realització: 06/30/2021 | Data de la darrera actualització: 06/30/2021