L’Eurockey Cup 2022 que es disputarà el mes vinent a Blanes i Lloret comença a escalfar motors
L’Eurockey Cup 2022 que es disputarà el mes vinent a Blanes i Lloret comença a escalfar motors
×
Noticia publicada a la web el 09/24/2022 08:05:30 AM.
ATENCIÓ: pot incloue informació no actualitzada.
Aquest diumenge es farà el sorteig dels partits de la competició que tindrà lloc durant dos caps de setmana: del 6 al 9 i del 13 al 16 d’octubre
Aquest proper diumenge 25 de setembre, a partir de les 21 h de la nit, els equips que participaran enguany a l’Eurockey Cup coneixeran quins seran els seus rivals més immediats, a través del sorteig que està previst fer demà a la nit. La rifa de les quatre categories que formaran part de la competició enguany es podrà seguir a través dels canals oficials de Youtube i Tiktok de l’Eurockey Cup.
Celebració equips vencedors Eurockey Cup 2021 a Blanes La retransmissió anirà a càrrec del periodista Xevi Sunyol, i comptarà amb la presència de Marc Ausió, organitzador del torneig. Durant el programa, doncs, es configuraran els grups de la primera fase de les categories U17, FEM17, U15 i FEM15. Aquest 2022 la competició internacional es disputarà en dos caps de setmana consecutius el proper mes d’octubre a Blanes i Lloret.
Blanes serà la seu principal de les categories sub17 del 6 al 9 d’octubre, mentre que Lloret de Mar ho serà de les sub15 del 13 al 15 d’octubre. En total, participaran 48 equips procedents de 7 països diferents, que gaudiran durant vuit dies de l’esport i dels seus valors del respecte, l’amistat i la passió. Enguany es complirà el desè aniversari de la competició, mentre que a Blanes marcarà la vuitena edició al haver-se hagut de suspendre la del 2020.
Data de realització: 09/24/2022 |
Data de la darrera actualització: 09/24/2022