blanes.cat




Prop de 2.000 persones ompliran la Ciutat Esportiva Blanes amb motiu de la IX Copa del Món de Futbol Sala

Prop de 2.000 persones ompliran la Ciutat Esportiva Blanes amb motiu de la IX Copa del Món de Futbol Sala

×

Noticia publicada a la web el 12/27/2022 08:27:34 AM.

ATENCIÓ: pot incloue informació no actualitzada.

La competició que comença avui i culminarà divendres aplegarà 600 jugadors i jugadores d’Estats Units, Austràlia, Japó, França, Brasil i Catalunya

Des d’avui dimarts, i fins el proper divendres 30 de desembre, cada dia des de les 9 del matí fins les 9 de la nit –excepte el darrer dia, en què s’alterarà l’horari habitual-, la Ciutat Esportiva Blanes acull la IX Copa del Món de Futbol Sala, la World Futsal Cup. Es disputarà simultàniament a les pistes verda, blava i vermella, i aplegarà uns 600 jugadors i jugadores repartits en 58 equips de 28 clubs diferents d’arreu del planeta.



Imatges d'Arxiu: World Futsal Cup 2018
Es tracta d’equips procedents d’Estats Units, Austràlia, Japó, Brasil, França i Catalunya. Les categories en masculí són benjamí, aleví, infantil, cadet i juvenil, mentre que les categories femenines seran d’aleví, infantil i cadet. Es calcula que la IX Copa del Món de Futbol Sala mourà uns 1.500 espectadors, a banda dels equips de jugadors i jugadores i tècnics que formen part dels respectius staffs.


Llevat de les edicions en què la pandèmia va obligar a suspendre la seva organització, la World Futsal Cup s’ha allotjat a la Ciutat Esportiva Blanes des del segon any en què va iniciar la seva trajectòria a l’estat espanyol. La primera edició de la competició internacional va tenir lloc a Toledo al 2012, i l’any següent ja es va traslladar a Blanes on, des de llavors, ha continuat actuant en cada nova edició com la seva seu. La 9ena World Futsal Cup finalitzarà divendres amb les diferents finals i l’entrega de premis.


Data de realització: 12/27/2022 | Data de la darrera actualització: 12/27/2022