blanes.cat




Blanes signa un conveni amb l’Escola Universitària d’Hostaleria i Turisme de Sant Pol de Mar

Blanes signa un conveni amb l’Escola Universitària d’Hostaleria i Turisme de Sant Pol de Mar

×

Noticia publicada a la web el 05/28/2008.

ATENCIÓ: pot incloue informació no actualitzada.

Blanes signa un conveni amb l’Escola Universitària d’Hostaleria i Turisme de Sant Pol de Mar per promoure la formació de Turisme entre els joves.

L’alcalde de Blanes, Josep Trias (CiU), ha signat recentment un conveni amb l’Escola Universitària d’Hostaleria i Turisme de Sant Pol de Mar per promoure la formació de turisme entre els joves blanencs.

El conveni recull que l’Escola de Sant Pol cedeix tres beques a estudiants de Blanes per realitzar la formació de direcció hotelera, turisme i hostaleria a les instal·lacions de l’escola a Sant Pol.

Els estudis d’aquestes disciplines estan becats al 50% i tenen una durada de tres a quatre anys.

El regidor de turisme de l’Ajuntament de Blanes, Fernando Gómez,ha manifestat que amb la voluntat de seguir potenciant l’esperit turístic de Blanes, s’ha signat aquest conveni, dirigit a la formació dels joves blanencs.

Aquest conveni facilita que els estudiants de direcció hotelera i turisme realitzin aquesta formació a Sant Pol després d’haver superat la selectivitat.

Els joves que hi estiguin interessats es poden adreçar a l’Oficina de Turisme de Blanes al Racó d’en Portes, als baixos de la Biblioteca Comarcal.


Data de realització: 05/28/2008 | Data de la darrera actualització: 05/28/2008