Escut Ajuntament de Blanes Ajuntament de Blanes

Idiomes

www.blanes.cat

Casals i Activitats Esportives a Blanes Estiu 2013


Camí de tornada


Menú principal



Noticia publicada a la web el 06/26/2013 06:20:59 PM
ATENCIÓ: pot incloure informació no actualitzada !

Casals i Activitats Esportives a Blanes Estiu 2013

Diverses entitats han organitzat per les properes setmanes casals, campus, cursos intensius i activitats que tindran lloc a les instal·lacions esportives del municipi

Durant les properes setmanes Blanes bullirà d’activitats esportives d’estiu, organitzades per diverses entitats del municipi. Una d’elles serà el Casal de Gimnàstica Rítmica que organitza el Vitry Club, que es farà a la Ciutat Esportiva Blanes de l’1 al 31 de juliol. Per a obtenir més informació d’aquesta activitat, cal trucar al telèfon 637 423 366.

Per la seva banda, l’AD Ca la Guidó ha organitzat el II Campus de Tecnificació del 8 de juliol al 2 d’agost al camp municipal Pedro Alia Dorado de Ca la Guidó. En aquest cas, la presentació d’aquesta activitat tindrà lloc el proper dimecres 3 de juliol, a les 19’30h, a la sala de premsa de la Ciutat Esportiva Blanes. Durant aquesta sessió es donarà tota la informació necessària, que també es pot obtenir en aquest enllaç:
http://adcalaguido.wordpress.com/.

Una altra entitat que també té cura d’una activitat estiuenca és el FC Racing Blanenc, que organitza el 2on Campus de Futbol Base amb la col·laboració de Balón Play S.L. a la Ciutat Esportiva Blanes. El campus ha començat aquesta setmana, el 25 de juny, s’allargarà fins al 25 de juliol, i està dirigit a nois i noies de 5 a 12 anys d’edat. Més informació: www.fcracingblanenc.com/ .

Si en canvi el què es vol practicar és un altre tipus d’esport més artístic, en aquest cas la ocasió de fer-ho és a través del Patinatge Artístic Blanes Fundació, que fa un Curs Intensiu d’Estiu durant els mesos de juliol i agost a la Ciutat Esportiva. Per a obtenir més informació, cal fer-ho a través del Facebook Patinatge Artístic Blanes Fundació.



Per últim, des del proper diumenge 30 de juny i fins al 6 de juliol, el camp municipal de futbol de Can Borell allotjarà per segon any consecutiu el Campus del FC Barcelona-Sport, que ja fa dies que ha penjat el cartell de complet amb les places exhaurides. Blanes és un dels sis municipis catalans que aquest estiu allotjarà el campus blaugrana, juntament amb Barcelona, Tona, Reus, Ribes de Freser i Amposta.






Data de realització: | Data de la darrera actualització: 06/26/2013


© Ajuntament de Blanes | Protecció de dades | Avís Legal | Política de cookies

Passeig Dintre 29 | 17300 | Blanes Telèfon: 972 379 300 | Informació

Inici de la pàgina

© Ajuntament de Blanes | Passeig Dintre 29 | 17300 | Blanes | Telèfon: 972 379 300