Escut Ajuntament de Blanes Ajuntament de Blanes

Idiomes

www.blanes.cat

Consum


Camí de tornada


Menú principal



Consum

Logotip Oficina Municipal d'Informació al Consumidor
L’Oficina d’informació al Consumidor és un servei gratuït a disposició de totes les persones de Blanes, que facilita informació sobre els vostres drets i deures com a persones consumidores i usuàries.

Presencial

De dilluns a divendres: de 9.00 a 14.00 hores.
Eviti cues concertant dia i hora amb el servei de Cita prèvia


(Per registre de sol·licituds)

Telefònic

Per concertar Cita Prèvia per Registre de documentació pot trucar de dilluns a divendres de:

9.00 a 14.00 h. al telèfon núm. 972-379320

o bé per Internet a través de la nostra pàgina web: htpps://www.blanes.cat/citaprevia


Tel. Departament 972 379399 Tel. operadora 972 379300 Fax: 972 35 06 77 A/e: amic @ blanes.cat

Per telèfon, fax o correu electrònic, rebreu informació general i recepció de reclamacions del consumidor.

Funcions de l’OMIC:

    • Informar, orientar i assessorar sobre qualsevol tema relacionat amb el consum.
    • Atenció personalitzada de consultes.
    • Resoldre conflictes que sorgeixin en matèria de consum tant pels consumidors com pels comerciants mitjançant procediments gratuïts i eficaços: la mediació.
    • Tramitació de denúncies, queixes i reclamacions.
    • Supervisar i millorar el funcionament del mercat, vetllant per la seguretat dels productes i pel bon funcionament de les relacions entre els consumidors i els agents econòmics que venen productes i presten serveis a la població.
    • Col·laborar amb els establiments comercials i de serveis: informació dels seus drets i de les seves obligacions en matèria de consum.
    • Campanyes i xerrades informatives.

Com podeu fer la vostra consulta?

Podeu fer-nos la vostra consulta on-line al correu omic @ blanes.cat o bé posant-vos en contacte amb nosaltres per telèfon al 972 379 399, o sol·licitant una entrevista personalitzada.

On podeu trobar informació relacionada amb temes de consum?

L’Agència Catalana de Consum posa a la vostra disposició una pàgina web on es relacionen tots els temes que poden ser d'interès per a les persones consumidores amb informació general, legislació aplicable, les preguntes més freqüents, publicacions del tema i enllaços relacionats.

Requisits per accedir al servei de l’OMIC

    • Ser veí/veïna de Blanes.
    • Que existeixi relació de consum entre parts: el conflicte ha de ser entre particular i una empresa o professional.

Adreça
Passeig de Dintre 29
Dins oficina del A.M.I.C.
Horari
dilluns a divendres de 9:00h a 14:00h
Telèfon
972 379 399
FAX
972 350 677
Correu Electrònic
omic @ blanes.cat
Atès el caràcter unipersonal del servei es recomana trucar abans d'acudir-hi, per confirmar que hi ha atenció.




Data de realització: 09/19/1996 | Data de la darrera actualització: 02/22/2018

© Ajuntament de Blanes

Passeig Dintre 29 | 17300 | Blanes Telèfon: 972 379 300 | Informació

Inici de la pàgina

© Ajuntament de Blanes | Passeig Dintre 29 | 17300 | Blanes | Telèfon: 972 379 300