Escut Ajuntament de Blanes Ajuntament de Blanes

Idiomes

www.blanes.cat

L’Ajuntament impartirà formació per afrontar la morositat a les empreses i per afavorir la incorporació d’eines informàtiques de gestió.


Camí de tornada


Menú principal



Noticia publicada a la web el 07/01/2013 01:24:24 PM
ATENCIÓ: pot incloure informació no actualitzada !

L’Ajuntament impartirà formació per afrontar la morositat a les empreses i per afavorir la incorporació d’eines informàtiques de gestió.

Es tracta de 2 càpsules formatives que es faran durant la primera quinzena de juliol. Són gratuïtes i obertes a tothom que hi estigui interessat, principalment empresaris i empresàries tant de Blanes com de la seva àrea d’influència

L’Ajuntament de Blanes, a través de l’Àrea de Promoció de la Ciutat, ha organitzat pel mes de juliol dues càpsules formatives adreçades a persones emprenedores i empresaris del municipi, així com de poblacions de la seva àrea d’influència. Les inscripcions són gratuïtes i totes dues sessions s’allotjaran a l’edifici de Promoció de la Ciutat de Blanes, a l’antiga Escola Safa (avinguda de l’Estació número 43, al polígon industrial).

Aquestes dues sessions formatives tenen per objectiu millorar la gestió i la competitivitat de les empreses i tractaran dues qüestions força interessants per a tothom qui regenti un negoci o tingui la intenció de posar-lo en marxa: la morositat i els programes informàtics de gestió.

La Morositat, com prevenir-la i com afrontar-la
La primera jornada tindrà lloc el divendres 5 de juliol, de 10 a 11’30 del matí, i se centrarà en el tema de la morositat: com prevenir-la i afrontar-la des de les respectives empreses. Una advocada especialitzada en dret mercantil explicarà els recursos que hi ha a l’abast dels empresaris per fer front a la morositat, i també donarà eines per ajudar a prevenir-la.

Eines Informàtiques per gestionar el meu negoci
Per la seva banda, la segona càpsula formativa s’ha programat perquè es faci el dimarts 9 de juliol amb el mateix horari: de 10 a 11’30 del matí. En aquest cas, una especialista explicarà els diferents tipus de programes de gestió ERPs (Enterprise Resource Planning, és a dir; sistemes de planificació de recursos empresarials) que hi ha avui dia, tant gratuïts com de pagament. També s’aconsellarà als assistents sobre quin tipus de programes informàtics són els que millor s’adapten a les necessitats concretes de cada empresa i negoci.

Les inscripcions es poden fer través d’aquest enllaç de la web de l’Ajuntament: http://blanespromocio.cat/web/index.php/capsules-formatives. D’altra banda, per a obtenir més informació cal adreçar-se al Servei de Creació i Consolidació d’Empreses de l’Ajuntament, al telèfon 972 358 260, així com a través dels correus electrònics lluiscampderrich@blanes.cat i ojalil@blanes.net




Data de realització: 07/01/2013 | Data de la darrera actualització:


© Ajuntament de Blanes | Protecció de dades | Avís Legal | Política de cookies

Passeig Dintre 29 | 17300 | Blanes Telèfon: 972 379 300 | Informació

Inici de la pàgina

© Ajuntament de Blanes | Passeig Dintre 29 | 17300 | Blanes | Telèfon: 972 379 300