Noticia publicada a la web el 07/13/2013 02:53:09 PM
ATENCIÓ: pot incloure informació no actualitzada !
L’incombustible corredor blanenc Xavi Marina ha iniciat aquest dissabte al migdia una altra aventura que aquesta vegada ha volgut fer de manera més informal. El periple s’ha iniciat al cim de la roca de Sa Palomera de Blanes, on comença la Costa Brava, perquè avui del què es tractava era de cobrir tot el recorregut d’aquest gironí tram del perfil marítim de Catalunya.
L’organitzador de les cinc exitoses edicions de la Costa Brava Xtrem Running ha volgut complir a la vegada dues fites: el somni de fer el recorregut corrent pel perfil costaner d’una tirada des de Blanes fins a Portbou i tancar una primera etapa de cinc anys de l’Xtrem Running.
Tot plegat acompanyat de Xesc Tarés, amb qui ja ha fet altres aventures d’ultrafons arreu del món, així com un bon gruix d’amics a qui, com ell, els agrada córrer, desafiar el propi cos a força de petjades. El nucli del total de participants que ha sortit avui a les 12 del migdia de Blanes està previst que siguin d’arribada demà diumenge entre les 9 i les 10 de la nit a Portbou.
Data de realització: 07/13/2013 | Data de la darrera actualització: 07/15/2013
© Ajuntament de Blanes | Protecció de dades | Avís Legal | Política de cookies
Passeig Dintre 29 | 17300 | Blanes Telèfon: 972 379 300 | Informació© Ajuntament de Blanes | Passeig Dintre 29 | 17300 | Blanes | Telèfon: 972 379 300