Noticia publicada a la web el 10/15/2015 10:47:44 AM
ATENCIÓ: pot incloure informació no actualitzada !
Òptica Muralla i Freskibo, del Grup Peixos Ros, patrocinen els equips sènior del Club Bàsquet Blanes
Els logotips identificatius de les dues empreses blanenques lluiran en l’equipament esportiu dels equips sènior masculí i femení durant l’actual temporada 2015-2016
La sala de premsa de la Ciutat Esportiva Blanes va allotjar el vespre d’aquest passat dimecres la presentació oficial dels dos patrocinadors principals amb què compta enguany el Club Bàsquet Blanes de cara a l’actual temporada 2015-2016. Es tracta d’una banda de Freskibo, del Grup de l’empresa Peixos Ros, i de l’altra d’Òptica Muralla, que esponsoritzen respectivament els equips sèniors femení i masculí.
Cesc Ros, Josep Pérez, Marta Rodríguez i Joel Comas La presentació dels patrocinadors oficials la van encapçalar el regidor d’Esports de l’Ajuntament de Blanes, Joel Comas, i el president del Club Bàsquet Blanes, Josep Pérez, acompanyats de Cesc Ros, responsable de Freskibo al Grup Ros, i Marta Rodríguez, en representació d’Òptica Muralla. També van participar-hi membres de l’entitat esportiva, que no es van voler perdre l’ocasió d’assistir-hi.
Recolzament a l’esport blanenc
El president del Club Bàsquet Blanes, Josep Pérez, va agrair la col·laboració de les dues empreses blanenques que, amb el seu patrocini, contribueixen a què l’entitat pugui continuar duent a terme el seu objectiu: fomentar la pràctica del bàsquet en particular, i de l’esport en general des de la base fins als primers equips. Per la seva banda, el regidor d’Esports, Joel Comas, es va afegir a les paraules del president del CBB remarcant que, gràcies a l’esforç de tots, l’administració pública i les empreses privades, continua sent possible que la societat civil segueixi impulsant els seus projectes pel bé comú de la ciutadania.
Cesc Ros, Joel Comas, Josep Pérez i Marta Rodríguez Ja fa unes quantes temporades que Òptica Muralla patrocina l’equip sènior masculí del Club Bàsquet Blanes, mentre que en canvi Freskibo és la primera vegada que ho fa respectivament amb el sènior femení. Val a dir que a banda d’esponsoritzar l’equip d’aquesta categoria, el logotip de l’empresa que pertany al Grup Ros també lluirà en l’equipament de l’equip junior i en el dels dos cadets femenins del CBB.
L’acte de presentació es va tancar amb un agraïment explícit de l’entitat esportiva envers les dues empreses patrocinadores pel seu recolzament. El president del Club Bàsquet Blanes va lliurar als representants d’Òptica Muralla i Freskibo sengles samarretes amb la publicitat de les respectives marques, identificades amb el número de jugador 00.
Òptica Muralla, una empresa amb prop de 20 anys de veterania
L’empresa es va posar en marxa en el món de l’òptica l’any 1997, i inicialment oferia els seus productes i serveis professionals únicament a Blanes. La bona acceptació que va tenir ben aviat, així com la qualitat en l’atenció i els productes molt ben valorada pels clients, van provocar que quatre anys més tard, al 2001, Òptica Muralla comencés a obrir noves botigues a diferents poblacions d’arreu de Catalunya.
Actualment ja compta amb un total de 9 establiments, tant a la demarcació gironina com barcelonina. A banda dels dos locals de Blanes, també n’hi ha a Lloret de Mar, Sant Celoni, Calella, Castelldefels, Sant Adrià del Besòs, Santa Susanna i Girona. La qualitat és el punt de partida i la marca de la casa en els productes i serveis d’Òptica Muralla, per això tots els centres compten amb l’última tecnologia en optometria i oftalmologia.La filosofia de l’empresa ha estat sempre la d’oferir als seus clients les millors solucions als millors preus, amb el compromís d’utilitzar la més alta gamma de productes òptics. Per fer-ho possible l’empresa blanenca compta amb una plantilla amb prop de 60 professionals, especialitzats en les diferents vessants de l’atenció ocular.
Freskibo, l’empresa més nova del Grup Ros
Es tracta d’una nova proposta que va néixer l’any 2008 dins la llarga trajectòria de l’empresa familiar, que es remunta al 1930, quan es va crear la primera empresa, que originàriament era un negoci familiar. Posteriorment es va crear Pescados Ros, que dues dècades més tard es va transformar en Frigorífics Ros, i a mitjans dels 90 va realitzar una reestructuració de la qual van sorgir les tres empreses actuals que es dediquen a comercialitzar i distribuir peix fresc i congelat.
El regidor d'Esports, Joel Comas, i el president
del Club Bàsquet Blanes, Josep Pérez Freskibo va néixer l’any 2008 i està especialitzada en diversos productes de peix fresc. Així, hi ha hamburgueses de bacallà i espàrrecs, salmó i lluç, i de lluç i gambes. També ven peix fresc envasat: sardina fresca, seitó fresc, filets de lluç, salmó en filets i lloms, sèpia neta i musclo gallec. En definitiva, proposen una nova manera de menjar peix que s’elabora exclusivament amb les parts nobles, sense utilitzar retalls, oferint un àpat saludable i saborós, llest en menys de cinc minuts, fruit d’una elaboració artesanal, on es respecta el producte i les seves propietats.
Actualment Grup Ros mou més de 12 milions de quilos de peix a l’any, i compta amb una flota de 30 furgonetes, 14 tràilers i camions que li asseguren una distribució que abasta més de 500 referències en peixateries, restaurants i hotels. Inicialment el seu mercat eren els voltants de Blanes, però aviat la seva expansió va dur l’empresa no tan sols arreu de Catalunya, sinó també de l’estat espanyol, França, Itàlia i Portugal.