Escut Ajuntament de Blanes Ajuntament de Blanes

Idiomes

www.blanes.cat

Concretades les condicions per adjudicar el suport al procés participatiu sobre la prolongació de la C-32


Camí de tornada


Menú principal



Noticia publicada a la web el 01/04/2016 07:25:57 PM
ATENCIÓ: pot incloure informació no actualitzada !

Concretades les condicions per adjudicar el suport al procés participatiu sobre la prolongació de la C-32

Avui s’han tornat a reunir representants dels grups municipals i de la Plataforma Aturem la C-32 per continuar treballant en aquest procés, que ha de culminar amb una jornada de consulta

Tal com ja es va acordar en la primera reunió celebrada tot just fa una setmana, aquesta tarda s’han tornat a trobar representants dels grups polítics municipals, la Plataforma Aturem la C-32 i tècnics de l’Ajuntament de Blanes, que formen la Comissió de Seguiment. L’objectiu era seguir treballant en els passos que cal anar seguint per fer el procés participatiu sobre el projecte de prolongació de la C-32.

En la reunió d’avui s’han concretat les condicions per adjudicar el contracte d’assessorament i suport al procés participatiu. Altres qüestions que s’han exposat han estat les darreres novetats que hi ha hagut durant aqueta setmana. Entre elles, el comunicat de premsa que ha fet públic aquest mateix dilluns el Departament de Territori i Sostenibilitat de la Generalitat respecte la licitació de la redacció del projecte constructiu del tram Lloret-Tossa de la nova Ronda Costa Brava Sud.

Prescripcions Tècniques per a l’Adjudicació del contracte d’assessorament

El plec de condicions per adjudicar el contracte detalla que hi haurà tres fases del procés participatiu. En la primera s’haurà d’informar a la ciutadania i difondre tota la informació necessària sobre el projecte. La segona serà quan es farà debat ciutadà i aportació de propostes utilitzant les metodologies més adequades per recollir les opinions, i es tancarà amb la jornada de consulta. I la tercera fase, de devolució i retiment de comptes, culminarà amb la redacció d’una memòria que haurà d’aprovar el ple.


Reunió Comissió de Seguiment
Les empreses que vulguin concórrer hauran d’assessorar i donar suport a la realització del procés participatiu, així com complir cinc objectius més concrets. La identificació dels actors més rellevants al municipi en relació a aquesta actuació; l’assessorament i col·laboració amb l’Ajuntament en totes les fases; recollir les diferents opinions i discursos existents; la dinamització del procés i foment de la participació en la jornada de consulta; i la redacció d’una memòria final del procés.

Metodologia del procés de participació

A l’hora de descriure la metodologia que s’haurà d’utilitzar per fer tot aquest treball, així com el seu timming, es delimita una duració aproximada de 80 dies en total, tot i que ja es concreta que aquest termini es podria allargar per qualsevol circumstància que aconselli ampliar el topall establert a piori. En tot cas, el termini total no podrà serà superior als 100 dies a partir de l’adjudicació dels treballs.

Bàsicament tant la primera fase d’aproximació i concreció a l’objecte dels procés i dels seus actors més rellevants, com la segona de debat ciutadà i recollida d’aportacions que culminarà amb la jornada de consulta compten amb uns terminis similars; de 40 i 35 dies, respectivament. La tercera fase de devolució i retiment de comptes té assignat el menor termini de temps: 5 dies per redactar la memòria que ha d’incloure la informació quantitativa i qualitativa de la participació que hi ha hagut, així com de les aportacions que s’han rebut.

Val a dir que en la primera fase del procés, la més extensa quant a temps, l’empresa contractada haurà d’elaborar un sociograma que validarà la Comissió de Seguiment. Igualment, el contractista proposarà ciutadans i ciutadanes perquè s’incorporin al Grup Motor, l’eix central de tota la feina. Per la seva banda, el Grup de Seguiment estarà format per representants del govern municipal, els grups de l’oposició i de la Plataforma Aturem la C-32.




Data de realització: 01/04/2016 | Data de la darrera actualització: 01/04/2016

© Ajuntament de Blanes | Protecció de dades | Avís Legal

Passeig Dintre 29 | 17300 | Blanes Telèfon: 972 379 300 | Informació

Inici de la pàgina

© Ajuntament de Blanes | Passeig Dintre 29 | 17300 | Blanes | Telèfon: 972 379 300