Escut Ajuntament de Blanes Ajuntament de Blanes

Idiomes

www.blanes.cat

Els empresaris turístics de Blanes estrenyen relacions amb el Patronat de Turisme Costa Brava Girona


Camí de tornada


Menú principal



Noticia publicada a la web el 04/13/2016 03:10:07 PM
ATENCIÓ: pot incloure informació no actualitzada !

Els empresaris turístics de Blanes estrenyen relacions amb el Patronat de Turisme Costa Brava Girona

L’objectiu de la trobada promoguda per l’Ajuntament de Blanes va ser donar a conèixer les fórmules de promoció del Patronat presentades pel seu director general, Ramon Ramos

La reunió de treball va tenir lloc la tarda d’aquest passat dimarts a la Sala de Plens de l’Ajuntament de Blanes, i va comptar amb l’assistència d’una cinquantena d’empresaris turístics del municipi: responsables d’allotjament, ofertes complementàries i restauració. L’objectiu era donar-los a conèixer les fórmules de promoció i els Clubs de Màrqueting de Producte del Patronat de Turisme Costa Brava Girona (PTCBG).


Reunió de treball amb el Patronat de Turisme Costa Brava Girona
Per presentar-ho, l’acte va encapçalar-lo el director general del Patronat, Ramon Ramos, acompanyat de la coordinadora dels Clubs de Màrqueting de Producte, Anna Vendrell. Tal com recull el Pla de Desenvolupament Turístic Sostenible de les comarques gironines, els clubs són agrupacions voluntàries d’empresaris i entitats públiques, interessats a gestionar, promocionar i comercialitzar un mateix producte turístic o similar i que, per tant, tenen interessos, necessitats i preocupacions comunes.

La filosofia principal dels clubs de producte del Patronat de Turisme Costa Brava Girona es basa en la cooperació i la col·laboració entre els seus membres públics i privats sota una maca comuna. L’objectiu és doble: incrementar la qualitat i la competitivitat del producte i la destinació turística, i millorar-ne la seva comercialització. La diversitat de la demanda ha exigit que cada vegada més l’oferta turística s’adapti més a les exigències i gustos que aquesta estableix.


Per això, el PTCBG ha creat els clubs de producte, amb la finalitat de poder segmentar l’oferta i poder realitzar accions molt més adaptades a les característiques del públic objectiu. D’altra banda, atesa la petita dimensió de gran part de les empreses de la nostra destinació, es considera molt important poder disposar d’una entitat com el Patronat de Turisme Costa Brava Girona per articular una acció de màrqueting forta i coordinada, capaç d’optimitzar els recursos i esforços individuals i incrementar la rendibilitat dels negocis turístics.


Un altre valor que aporta la creació dels clubs per als empresaris turístics de la Costa Brava i el Pirineu de Girona són les relacions que s’estableixen entre ells, amb vista a possibles noves idees o productes turístics. Un a un, Ramon Ramos va anar descrivint els principals atractius dels 8 clubs que hi ha actualment en marxa, després que fa 4 anys tot just només n’hi havia 2 en actiu, i que compten actualment amb més de 600 empresaris o associats.


Ramon Ramos i Anna Vendrell, del PTCBG
Els 8 clubs que hi ha actualment en marxa són els següents: Club de Màrqueting de Golf, Club de Màrqueting de Salut i Bellesa, Club de Màrqueting Actiu-Natura, Club de Màrqueting de Cultura i Identitat, Costa Brava Convention Bureau, Club de Màrqueting de la Ruta del Vi DO Empordà, Club de Màrqueting d’Enogastronomia, i Club de Màrqueting Unique Premium.


Ramon Ramos va convidar als empresaris blanencs que omplien la Sala de Plens que s’adherissin en els clubs que s’adeqüin millor al perfil del producte que ofereixen, sumant esforços amb el Patronat Costa Brava Girona perquè d’aquesta manera, tots junts, es puguin assolir fites molt importants. Actualment hi ha 4 empreses blanenques adherides en algun dels clubs de màrqueting que estan en marxa.


Intervenció final de la regidora de Promoció de la Ciutat,
Turisme, Fires, Comerç i Empresa, Dafne Galvany
La reunió de treball es va tancar amb la participació de l’alcalde de Blanes, Miquel Lupiáñez, i de la regidora de Promoció de la Ciutat, Turisme, Fires, Comerç i Empresa, Dafne Galvany. Tots dos van coincidir en animar als empresaris blanencs a participar en les accions promocionals del PTCBG: “Us convido a formar part d’aquests clubs, perquè el Patronat de Turisme Costa Brava Girona és el millor operador turístic que podem tenir per vendre Blanes al món”, va destacar Miquel Lupiáñez.




Data de realització: 04/13/2016 | Data de la darrera actualització: 04/13/2016

© Ajuntament de Blanes | Protecció de dades | Avís Legal

Passeig Dintre 29 | 17300 | Blanes Telèfon: 972 379 300 | Informació

Inici de la pàgina

© Ajuntament de Blanes | Passeig Dintre 29 | 17300 | Blanes | Telèfon: 972 379 300