Noticia publicada a la web el 08/16/2016 11:39:11 AM
ATENCIÓ: pot incloure informació no actualitzada !
Últims dies de la temporada de rebaixes amb dues jornades de “La Botiga al Carrer” el 19 i 20 d’agost
Organitzada per l’Associació de Botiguers de Blanes Centre amb el suport de l’Ajuntament de Blanes, el divendres 19 es farà de 17 a 21 h i el dissabte 20 d’agost tot el dia: de 9 a 21 h
L’Associació de Botiguers de Blanes Centre (ABBC), amb el suport de l’Ajuntament de Blanes, ha organitzat una nova edició de La Botiga al Carrer, que tindrà lloc durant dos dies, divendres i dissabte, 19 i 20 d’agost respectivament. La primera de les dues jornades, el divendres, la venda al carrer es farà a la tarda: de 17 a 21 h. Per la seva banda, l’endemà dissabte dia 20, les parades obriran durant tota la jornada: des de les 9 del matí fins a les 21 h de la nit.
"La Botiga al Carrer" Agost 2015 L’objectiu és liquidar els estocs de la temporada d’estiu. D’aquesta manera, les paradetes a peu de carrer oferiran els productes a preus molt avantatjosos –en alguns casos poden superar fins i tot el 70% de descompte sobre el seu preu habitual-, per aprofitar els darrers dies de les rebaixes d’estiu. Les parades, com és habitual, estaran ubicades als principals carrers del centre de Blanes: Ample, Raval, Mercaders, Muralla, Tapioles, i Fornaca, així com al Passeig de Dintre i a la Plaça Verge Maria.
Hi haurà a la venda productes de tot tipus, tant de roba com d’alimentació i parament de la llar, complements, perfumeria i articles de bellesa, calçat, motxilles i material escolar per preparar la tornada a l’escola, entre d’altres. Per tercer any consecutiu, doncs, La Botiga al Carrer que marca l’acabament del període de rebaixes estiuenques es farà coincidint amb el cap de setmana de la Festa Major dels Copatrons. Un cicle que serà especialment intens durant el cap de setmana, amb un bon grapat d’activitats per a gent de tots els gustos i edats, entre elles la Caminada Popular de la Nit dels Copatrons que es fa dissabte a 2/4 d’11.