Noticia publicada a la web el 05/30/2018 02:05:08 PM
ATENCIÓ: pot incloure informació no actualitzada !
Blanes es prepara per celebrar la III Nit de l’Esport
L’entrega de reconeixements s’ha consolidat plenament entre les entitats esportives, que celebraran plegades la finalització de la temporada dissabte a la tarda a la Ciutat Esportiva Blanes
La Ciutat Esportiva Blanes viurà aquest cap de setmana per tercer any consecutiu una festa plenament consolidada que té com a únics i absoluts protagonistes les entitats, homes i dones, nens i nenes que practiquen alguna disciplina de caràcter esportiu en aquest municipi. Serà la III Nit de l’Esport, que tindrà lloc aquest proper dissabte 2 de juny a la tarda, i que una vegada més no té cap altre objectiu que reconèixer l’esforç i la tasca que, principalment de manera anònima, desenvolupa tot aquest col·lectiu.
II Nit de l'Esport 2017
Fotografies: Aitor Roger Seguint la mateixa línia que en els dos anys anteriors, l’esdeveniment comptarà amb la massiva participació de representants del món esportiu local, i per això la previsió és que es compti amb l’assistència de centenars de persones. Totes elles ompliran la Pista Verda de la Ciutat Esportiva Blanes, on s’hi alçarà un escenari per anar lliurant des d’allí la cinquantena de reconeixements que s’han previst.
Es recompensarà l’esforç tant a títol individual com col·lectiu de les entitats esportives que han presentat les respectives candidatures lliurament triades. L’acte el presidirà l’alcalde i regidor d’Esports, Mario Ros, acompanyat del conseller d’Esports del Consell Comarcal de la Selva, Joel Comas. També participaran representants de totes les forces polítiques.
Regidors de l'Ajuntament en el moment de tallar el pastís Les diferents autoritats s’encarregaran d’anar lliurant els trofeus als premiats, als quals cal afegir diversos reconeixements més especials que no es revelaran fins el mateix dia de la celebració. Per fer l’acte més amè, es tornarà a comptar amb una col·laboració molt especial, la del periodista blanenc Rafel Bagot, qui s’anirà encarregant de desvetllar al llarg de la festa els noms de les i els guanyadors.
Fotografia de grup de tots els guanyadors i guanyadores Un cop enllestida l’entrega de premis, hi haurà una segona part en què s’oferirà un refrigeri, amenitzat per la música del DJ Pepo. La III Nit de l’Esport començarà a 2/4 de 7 amb l’obertura de portes de la Ciutat Esportiva Blanes i la recepció dels convidats al hall. A partir de les 7 del vespre començarà la cerimònia, que es tancarà amb la presentació d’un magnífic pastís commemoratiu de la vetllada, confeccionat ex professo per a la ocasió per un pastisser molt especial: l’ultrafondista blanenc Xavi Marina, qui regenta amb la seva família la coneguda Pastisseria Marina.