Escut Ajuntament de Blanes Ajuntament de Blanes

Idiomes

www.blanes.cat

El ple ordinari de l’Ajuntament de Blanes tracta sobre els talls de llum i l’ordenança de terrasses


Camí de tornada


Menú principal



Noticia publicada a la web el 07/19/2018 09:19:01 PM
ATENCIÓ: pot incloure informació no actualitzada !

El ple ordinari de l’Ajuntament de Blanes tracta sobre els talls de llum i l’ordenança de terrasses

La sessió plenària del mes s’ha avançat una setmana a causa de la Festa Major, ja que el dia que hagués tocat fer-la coincidiria amb la festivitat de Santa Anna, el dijous 26 de juliol

Com ja era de preveure, l’interès de la sessió plenària del mes de juliol celebrada avui dijous ha quedat centrat en l’apartat final de Precs i Preguntes, en què tots els grups polítics a l’oposició poden intervenir plantejant qualsevol tema relacionat amb Blanes. Abans, els dos únics punts de debat inclosos a l’ordre del dia tenien a veure tots dos amb sengles temes relacionats amb el departament de la Policia Local de Blanes.


Ple municipal d'avui dijous 19 de juliol
Es tractava d’una banda de modificar el contracte de rènting per al subministrament d’un vehicle, i de l’altra de l’autorització d’una borsa anual d’hores extraordinàries per aquest col·lectiu. Tots dos temes han prosperat, si bé un d’ells ho ha fet amb dues abstencions: el primer per unanimitat, sense necessitat d’entrar a votar, mentre que el segon s’ha aprovat amb l’abstenció de la CUP.

El ple municipal ordinari corresponent al mes de juliol s’ha convocat per avui dijous, una setmana abans del què estableix el ROM. La raó per avançar-lo una setmana ha estat perquè no coincidís amb la festivitat de Santa Anna, que tindrà lloc el proper dijous 26 de juliol, el dia central de la Festa Major que es farà del 21 al 28.

Els talls de llum i l’ordenança de terrasses, protagonistes del ple

Un cop arribats a Precs i Preguntes els portaveus dels diferents grups polítics han formulat a l’equip de govern diverses qüestions de l’actualitat municipal. Un dels més esmentats han estat els continuats talls de llum que s’han estat patint darrerament en diferents sectors del municipi.

En aquest sentit, l’alcalde ha explicat que, després dels reiterats requeriments fets des del consistori a la companyia elèctrica, avui s’ha informat que ja tenen detectat que el problema està localitzat a Mas Palou. Per aquest motiu, s’ha explicat des d’Endesa que s’ha anul·lat aquest tram de la xarxa on hi ha l’avaria.


Això serà circumstancialment, per evitar que durant aquests dies d’especial intensitat que comportarà la celebració de la Festa Major, no hi hagi més perjudicis com els que hi ha hagut fins ara. Un cop hagi passat el període de la Festa Major, la companyia elèctrica procedirà a la reparació definitiva.

Un altre tema en què també hi ha hagut coincidència ha estat un dels aspectes que inclou el Reglament de Terrasses, que va propiciar fa pocs dies una reunió entre representants del sector de l’Hostaleria i l’alcalde. La principal queixa, que des dels establiments també van voler fer partíceps als portaveus dels grups polítics a l’oposició, es refereix a l’impediment que hi ha en la renovació i concessió de llicències quan hi ha deutes amb l’Ajuntament.

El què es demana és que aquesta circumstància es restringeixi tan sols a les multes relacionades amb l’activitat de l’establiment, quan el seu responsable podrà demanar un Pla de Pagament, i no pas amb les multes de tipus personal com està actualment recollit. Per últim, on tots els grups polítics, regidors i regidores així com l’alcalde de Blanes han coincidit unànimement, ha estat en desitjar a blanencs i visitants una bona Festa Major de Santa Anna.




Data de realització: 07/19/2018 | Data de la darrera actualització: 07/19/2018

© Ajuntament de Blanes | Protecció de dades | Avís Legal

Passeig Dintre 29 | 17300 | Blanes Telèfon: 972 379 300 | Informació

Inici de la pàgina

© Ajuntament de Blanes | Passeig Dintre 29 | 17300 | Blanes | Telèfon: 972 379 300