Escut Ajuntament de Blanes Ajuntament de Blanes

Idiomes

www.blanes.cat

L’Ajuntament de Blanes promou que la ciutadania pugui fer gestions amb el consistori electrònicament


Camí de tornada


Menú principal



Noticia publicada a la web el 03/16/2020 11:44:19 AM
ATENCIÓ: pot incloure informació no actualitzada !

L’Ajuntament de Blanes promou que la ciutadania pugui fer gestions amb el consistori electrònicament

Ha editat una ‘Guia de suport per a la tramitació electrònica’ i ha integrat els tràmits i la informació a la web oficial: www.blanes.cat/tramitoacasa

Una de les principals prevencions per ajudar a què no s’estengui el coronavirus és quedar-se a casa i no sortir si no és estrictament necessari. Donat que l’escenari d’excepcionalitat podria allargar-se unes setmanes, l’Ajuntament de Blanes promou que la ciutadania pugui fer gestions amb el consistori a distància, electrònicament, amb l’objectiu de poder donar servei en la mesura del possible sense necessitat d’haver de venir físicament a l’edifici del Passeig de Dintre.


Cartell informatiu 'Jo tramito a Casa' penjat
a l'entrada de l'Ajuntament
Amb aquest objectiu, des d’aquest dilluns s’ha posat en marxa un nou apartat a la plana web de l’Ajuntament de Blanes: www.blanes.cat/tramitoacasa, on s’hi ha integrat tota la informació necessària que ja funcionava anteriorment. En aquest apartat, entre d’altres informacions, hi ha la ‘Guia de suport per a la tramitació electrònica’ que ha editat aquest cap de setmana el Departament de Recursos Tecnològics.

A la guia s’explica que, per fer gestions telemàtiques amb el consistori cal tenir ‘Certificat Digital’ o estar d’alta al ‘Sistema d’Identificació de Clau Concertada’ (idCAT Mòbil o cl@ve). Tots els tràmits susceptibles de poder-se fer de manera telemàtica es poden consultar a la web https://seu.blanes.cat, en l’apartat catàleg de tràmits.


Oficina d'Informació Ciutadana Ajuntament de Blanes
Hi ha gestions com ara obtenir un volant informatiu de residència del padró d’habitants, el traspàs de titularitat d’un dret funerari per defunció del titular, transport escolar, tarifació social a famílies per escoles bressols municipals, i tot tipus de sol·licituds relacionades amb l’administració local, com per exemple llicències d’obres. Hi ha fins a un total de 121 tràmits específics, la majoria dels quals es poden presentar per internet, i una sol·licitud general per poder presentar qualsevol petició que es pugui fer de manera telemàtica.






Data de realització: 03/16/2020 | Data de la darrera actualització: 03/16/2020

© Ajuntament de Blanes | Protecció de dades | Avís Legal

Passeig Dintre 29 | 17300 | Blanes Telèfon: 972 379 300 | Informació

Inici de la pàgina

© Ajuntament de Blanes | Passeig Dintre 29 | 17300 | Blanes | Telèfon: 972 379 300