Noticia publicada a la web el 09/02/2020 11:38:53 AM
ATENCIÓ: pot incloure informació no actualitzada !
L’Ajuntament de Blanes suspèn definitivament l’edició del 2020 de ‘Cinema als Barris’
Inicialment s’havia ajornat amb la possibilitat de re programar les sis sessions, que incloïen films com ‘Bohemian Rhapsody’, ‘Ha Nacido una Estrella’ i ‘La Tribu’, entre d’altres
El Departament de Participació Ciutadana de l’Ajuntament de Blanes ha comunicat a les associacions de veïns que col·laboraven en una nova edició de ‘Cinema als Barris’ la seva decisió de suspendre definitivament l’experiència, una determinació que ha estat unànimement recolzada per les entitats veïnals. El motiu compartit: l’actual context de propagació del coronavirus, que ha tornat a assolir aquests dies uns nivells preocupants, així com la proximitat de l’inici del nou curs escolar 2020-2021, previst pel 14 de setembre.
Imatges d'Arxiu - Cinema als Barris 2019 Inicialment l’edició del 2020 de ‘Cinema als Barris’, que enguany hagués suposat la tercera edició, havia de començar el 28 de juliol. Tot just una setmana abans d’aquesta data, però, ja es va anunciar que de moment s’ajornava l’experiència, amb la possibilitat que més endavant es pogués tornar a reprogramar amb les mateixes dates previstes, o bé modificant i/o escurçant tant els dies com els horaris en funció de les condicions atmosfèriques.
Un cicle que preveia sis pel·lícules fins l’1 de setembre
La que hagués estat tercera edició de ‘Cinema als Barris’ incloïa un total de sis pel·lícules que s’havien programat amb caràcter setmanal des del 28 de juliol fins l’1 de setembre. Cada dimarts un veïnat diferent del municipi hagués acollit una projecció a l’aire lliure per gaudir d’una nit d’estiu a la fresca, veient una selecció de films estrenats en aquests dos darrers anys.

Així, entre les pel·lícules que s’havien programat hi havia des de les biopics ‘Yuli’ i ‘Bohemian Rhapsody’ fins al musical ‘Ha nacido una estrella’, passant per la pel·lícula de dibuixos animats ‘Hotel Transylvania 3’, la del superheroi ‘Spiderman, un nuevo universo’, o bé la comèdia de factoria espanyola ‘La Tribu’, protagonitzada per Paco Leon i Carmen Machi, entre d’altres. La pantalla de ‘Cinema als Barris’ en aquesta tercera edició d’enguany hagués fet un recorregut que arrencava a Mas Florit, i hagués continuat per Quatre Vents, Racó d’en Portas, Residencial Blanes, Dintre Vila i la Carretera de Lloret-La Pedrera.