Escut Ajuntament de Blanes Ajuntament de Blanes

Idiomes

www.blanes.cat

Els Hospitals de Blanes i Calella registren les tres primeres morts de pacients COVID d’aquesta 5a onada


Camí de tornada


Menú principal



Noticia publicada a la web el 07/20/2021 06:25:52 AM
ATENCIÓ: pot incloure informació no actualitzada !

Els Hospitals de Blanes i Calella registren les tres primeres morts de pacients COVID d’aquesta 5a onada

En una setmana s’han doblat els pacients a l’Hospital Comarcal de Blanes, on hi ha 22 persones ingressades, mentre que al de Calella n’hi ha 30

L’últim comunicat de la Corporació de Salut del Maresme i la Selva en relació a l’afectació de la COVID als seus centres sanitaris indica que la situació continua empitjorant respecte l’anterior informació. Actualment hi ha un total de 62 persones ingressades, 15 més que en l’anterior recompte de fa quatre dies. Pel que fa al nombre de professionals positius i en aïllament, també ha augmentat i ha passat de ser 18 persones a ser-ne 21.


A l’Hospital Comarcal de Blanes hi ha 22 pacients tractant-se de COVID, 9 més que en l’anterior recompte, i durant els darrers dies hi ha hagut 1 defunció, 13 ingressos i 3 altes, dues de les quals són trasllats a d’altres centres. Per la seva banda, a l’Hospital de Calella hi ha 30 pacients, 14 més que anteriorment, i en els darrers dies hi ha hagut 14 ingressos, 6 altes i 2 defuncions.

Continua pujant el Risc de Rebrot a Blanes i a la Regió Sanitària de Girona

Les dades que ha fet públiques CatSalut corresponen a aquest passat diumenge, i indiquen que a la Regió Sanitària de Girona hi ha 115 persones ingressades per COVID, 76 més que fa cinc dies. Durant tota la pandèmia el nombre de casos confirmats acumulats ha augmentat a 88.213 persones.

Altres dades que ha donat a conèixer el Departament de Salut de la Generalitat respecte la Regió Sanitària de Girona és que en l’actualitat el risc de rebrot ha continuat augmentant i segueix a la zona de risc alta. Ara és de 1.306 punts, quan en l’anterior comunicat era de 1.260. A Blanes, també ha seguit pujant i continua a la zona d’incidència alta. Ara és de 2.339 punts, i en canvi en la darrera actualització era de 2.072.



Data de realització: | Data de la darrera actualització: 07/20/2021


© Ajuntament de Blanes | Protecció de dades | Avís Legal | Política de cookies

Passeig Dintre 29 | 17300 | Blanes Telèfon: 972 379 300 | Informació

Inici de la pàgina

© Ajuntament de Blanes | Passeig Dintre 29 | 17300 | Blanes | Telèfon: 972 379 300