Noticia publicada a la web el 07/19/2022 10:21:28 AM
ATENCIÓ: pot incloure informació no actualitzada !
En marxa un dels tres escenaris a càrrec d’entitats a la Festa Major de Blanes: l’Associació Cultural Joan Comorera
Com a complement del tradicional ‘Xiringuito’, s’han programat diverses actuacions musicals a la zona del costat de l’antic pavelló d’esports
Amb motiu de la Festa Major de Santa Anna, a banda dels principals escenaris que allotjaran les activitats del cicle festiu organitzades per l’Ajuntament, també hi ha tres escenaris complementaris, a càrrec d’entitats del municipi, amb cartell propi. Un d’ells es va posar en marxa divendres passat: l’escenari de l’Associació Cultural Joan Comorera.
Escenari Associació Cultural Joan Comorera, aquest cap de setmana Situat al costat de l’antic pavelló d’esports, com a complement del tradicional ‘Xiringuito’ que es posa en marxa des de fa molts anys coincidint amb el cicle festiu, s’han programat actuacions musicals de diversos gèneres i tendències durant aquests dies. La nit d’ahir dilluns va ser el torn del duet ‘Desenchufados’, que va interpretar diversos èxits de finals del segle XX, majoritàriament dels anys 80 i 90, en versió ‘unplugged’.
Actuació de 'Desenchufados', dilluns Durant el cap de setmana ja van haver-hi diverses actuacions. Dissabte ho van fer els Cyan Bloodbane, una banda de rock i metal composta per Javi Gianno, Eric Quesada, Ivan Martín, Xavi Escayola, Marc Oriol i Toni Quesada. Compten amb diversos discs gravats, i el seu directe descarrega amb tota la seva força crítica social i autosuperació.

Actuacions de Cyan Bloodbane i Sin/City La mateixa nit també van actuar els Sin/City, una banda de tribut als AC/DC, una de les bandes més llegendàries del rock dels anys 70/80 que perviu encara en la m memòria musical de més d’una generació. Formada l’any 2008, la seva premissa és aconseguir recrear el so de la banda que admiren, amb amplis dels anys 70, bafles vintage, guitarres, baixos i bateria adients.
Avui dimarts serà el torn de Javi Gianno, el cantant dels Cyan Bloodane que van actuar dissabte. De fet, abans de passar a ser el seu solista ja ho havia estat de grups com ‘Els Senyors de les Pedres’ o ‘Salem’, i compta amb diversos enregistraments en solitari. Per últim, demà dimecres s’ha programat un concert amb els Monalisa.
Pel que fa als dos altres escenaris amb emplaçament i cartell d’actuacions propis, està previst que es posin en marxa dijous i divendres vinents. L’escenari de la Casa de Andalucía, ubicat a la Plaça dels Països Catalans, ho farà la nit del dijous, i l’escenari ‘Korre Ke Token’, de l’Esbart Joaquim Ruyra, a la Plaça d’Espanya, s’estrenarà divendres.