Noticia publicada a la web el 05/16/2024 11:34:08 AM
ATENCIÓ: pot incloure informació no actualitzada !
Seleccionats els films nominats als 26 Premis del Blanes Costa Brava International Film Festival 2024
El veredicte es farà públic a la Gala de Cloenda de dissabte presentada pel showman Pep Plaza, i amb la presència d’Assumpta Serna, Macarena Gómez, Nacho Guerreros, Achero Mañas, Ruth Gabriel, Nuria Gago, Cristina Brondo, Ingrid Rubio, Carlos Fuentes, Angels Basas, Raquel Guerrero, Eulalia Ramón, Charo Reina i Achero Mañas, entre d’altres
El I Blanes Costa Brava International Film Festival travessa avui l’equador havent seleccionat els films nominats que aspiren a rebre algun dels 26 premis que atorga el certamen. Inclouen diferents categories, tant pel que fa a curtmetratges i llargmetratges, així com guardons genèrics que s’atorgaran indistintament al seu metratge.
Gala Inaugural del Blanes Costa Brava International Film Festival El veredicte dels membres del jurat, format per 60 especialistes en diferents camps de les arts, es farà públic el proper dissabte a la Gala de Cloenda que tindrà lloc a 2/4 de 9 de la nit al Teatre de Blanes. En aquesta ocasió s’encarregarà de presentar-la el popular actor i showman català Pep Plaza, en un espectacle on l’ingredient central serà conèixer a qui s’atorguen els guardons.
Serà una cerimònia anàloga a la que va encetar oficialment el festival, precedida per una catifa vermella per on desfilaran un gran nombre de personatges famosos, per la qual cosa s’espera que l’expectació encara sigui més gran que l’aixecada el passat cap de setmana.
En aquesta ocasió s’espera la presència d’Assumpta Serna, Macarena Gómez, Nacho Guerreros, Achero Mañas, Ruth Gabriel, Nuria Gago, Cristina Brondo, Ingrid Rubio, Carlos Fuentes, Angels Basas, Raquel Guerrero i Achero Mañas, entre d’altres d’Assumpta Serna, Ruth Gabriel, Achero Mañas, Nuria Gago, Angels Bassas, Jordi Vilches, Macarena Gómez, Cristina Rapado, Eulàlia Ramón, Charo Reina i l’actriu internacional Farah el Fassi, entre d’altres.
Les pel·lícules amb més nominacions
D’entre els curtmetratges seleccionats, els que compten amb un major nombre de nominacions són ‘Cava’, del televisiu Jandro, “El Hormiguero”, i ‘Cuentas Divinas’, d’Eulàlia Ramon, tots dos amb 5 nominacions cadascuna. Per la seva banda ‘La Cena’, de Jesús Martínez ‘Nota’ i ‘La Lista’, d’Álvaro de la Hoz, compten tots dos amb 4 nominacions. Tanmateix ‘’Paris 70’, de Dani Freixas; ‘Perla’, d’Alessandro Porzio; ‘La Cita’, d’Itziar Castro; ‘Malegro verte’ de Nüll Garcia; ‘Esto no es Noruega’, d’Alicia Albares; i ‘Un polo de limon’, d’Anna Villa, tenen cadascun d’ells 3 nominacions.

En llargmetratges ‘Eden’, d’Estefania Cortés, i ‘Unicorns’, d’Àlex Lora, tenen 4 nominacions; i tant ‘Pájaros’, de Pau Durà, com ‘El Salto’, de Benito Zambrano, compten cadascun d’ells amb 3 nominacions. Altres pel·lícules com ‘Invasión’, de David Martín; ‘Quitte ou Double’, de Rachida Saadi; ‘La Bandera’, de Martín Cuervo; ‘Un cel de plom’, de Miquel Romans; o ‘El fred que crema’, de Santi Trullenque, tenen 2 nominacions, entre d’altres films seleccionats.