Escut Ajuntament de Blanes Ajuntament de Blanes

Idiomes

www.blanes.cat

Blanes acull el 1r Concurs de Fotografia Canina d’una nova entitat: Happy Dogs, guanyat per Bruc, Gala i Bali


Camí de tornada


Menú principal



Noticia publicada a la web el 04/10/2025 07:10:29 AM
ATENCIÓ: pot incloure informació no actualitzada !

Blanes acull el 1r Concurs de Fotografia Canina d’una nova entitat: Happy Dogs, guanyat per Bruc, Gala i Bali

A banda de la convocatòria feta a través d’Instagram, es va demanar als tutors dels cans que enviessin les seves millors fotos, que composen l’exposició allotjada a Casa Saladrigas

Des d’aquesta setmana, i fins el proper 26 d’abril, Casa Saladrigas acull una exposició que, al mateix temps, implica dos esdeveniments més associats. Es tracta d’un recull de fotografies de gossos lliurades pels seus tutors i tutores i, al mateix temps, són les instantànies que han participat al Primer Concurs de Fotografia Canina.



Casa Saladrigas, dimarts passat
El tercer punt d’interès és l’entitat que ha organitzat l’esdeveniment: ‘Happy Dogs Blanes’, un nom que ja és tota una declaració d’intencions que explicita quin és el seu objectiu. Creada tot just el passat mes de desembre, el seu president és Edgar Arcas, i la seva vicepresidenta Sònia Luna, i no cal entrar en més detalls per saber quins objectius la mena.




S’han proposat garantir el benestar físic, psicològic i emocional dels gossos i gosses, i per aconseguir-ho organitzen diverses activitats. Des de curses amb cans fins a concursos, passant per esdeveniments, serveis, sortejos, col·laboracions, formacions, merchandasing, teràpies, donacions, iniciatives i desenvolupament de projectes.

Inauguració Exposició i lliurament premis 1r Concurs Fotografia Canina

Edgar Arcas i Sònia Luna, acompanyats pel tinent d’alcalde de Benestar Animal, Mario Ros, així com d’altres regidors i regidores de l’Ajuntament de Blanes, van encapçalar l’acte que va tenir lloc el vespre d’aquest passat dimarts a Casa Saladrigas. Es tractava de fer la inauguració de l’exposició que s’hi acull, així com del lliurament de premis del concurs de fotografia canina.





Tot va començar amb la convocatòria del certamen a través d’Instagram @happydogsblanes, on es demanava als tutors i tutores de gossos i gosses que els fessin arribar les seves millors fotografies. Són les que s’exposen a la primera planta de Casa Saladrigas, i que es podran visitar fins al proper dissabte 26 d’abril, fins després de Setmana Santa.




Primer Premi: fotografia d'en Bruc - Va recollir el premi un jove
membre de la seva família
Un jurat format per tres persones vinculades al món de la fotografia s’ha encarregat de la difícil tasca de destriar els tres primers premis amb què ha comptat el certamen, amb el suport d’un centre veterinari i dues botigues d’animals de companyia. Els membres del jurat han estat Joan Membrives, president de l’Agrupació Fotogràfica i Cinematogràfica de Blanes; així com els fotògrafs Marc Brun i Aitor Roger.




Segon Premi: Gala + Tercer Premi: Bali
Pel que fa al rànquing de guanyadors, el primer premi ha estat per en Bruc i la seva tutora, l’Elsa; el segon premi per a la Gala i el seu tutor, Fali; i finalment el tercer premi l’ha guanyat en Bali i el seu tutor, en Carles. El primer premi ha consistit en una sessió de perruqueria canina i un lot valorat en 70€, cedit pel Centre Veterinari Cinos; el segon premi ha estat un val de perruqueria valorat en una sessió de perruqueria valorat en 50€ cedit per la Botiga Animalons; i finalment el tercer premi ha consistit en un lot de productes valorat en 30€ cedit per la botiga Cave Canem.



L’acte celebrat aquesta setmana va comptar amb una nodrida presència dels principals protagonistes: els gossos acompanyats de les seves famílies. Per tancar l’acte, reblat amb un piscolabis, es va fer la tradicional Fotografia de Família on, novament, els i les gosses van ser els qui van acaparar l’atenció de petits i grans, aprofitant també per visitar la quarantena de fotografies que formen part de l’exposició.

Happy Dogs Blanes

A banda d’aquest concurs per Instagram, que han valorat de manera molt positiva per l’excel·lent resultat, Happy Dogs Blanes també fa sortides amb rutes senyalitzades amb diferents colors per identificar el grau de dificultat que tenen: des de les més assequibles fins les més difícils. Les sortides en ruta s’organitzen coincidint amb els diumenges, quan tothom té més temps lliure.




D’altra banda, també han endegat el lliurament d’un distintiu que, igual que el nom de l’associació, ja és una declaració d’intencions. Es tracta de poder identificar les botigues i establiments que són ‘Pet Freiendly’. Tothom qui vulgui obtenir aquest distintiu que lliuren amb caràcter gratuït simbolitzat en una enganxina, pot posar-se en contacte amb Happy Dogs a través del seu Instagram: @happydogsblanes o bé el seu correu electrònic happydogsblanes@gmail.com



Data de realització: | Data de la darrera actualització: 04/10/2025


© Ajuntament de Blanes | Protecció de dades | Avís Legal | Política de cookies

Passeig Dintre 29 | 17300 | Blanes Telèfon: 972 379 300 | Informació

Inici de la pàgina

© Ajuntament de Blanes | Passeig Dintre 29 | 17300 | Blanes | Telèfon: 972 379 300