Escut Ajuntament de Blanes Ajuntament de Blanes

Idiomes

www.blanes.cat

La Casa de Andalucía ofereix des del passat dissabte una completa programació d’actuacions al seu Escenari de Festa Major


Camí de tornada


Menú principal



Noticia publicada a la web el 07/21/2025 09:40:06 AM
ATENCIÓ: pot incloure informació no actualitzada !

La Casa de Andalucía ofereix des del passat dissabte una completa programació d’actuacions al seu Escenari de Festa Major

Dissabte es va estrenar amb una sessió de zumba, l’actuació dels quadres de ball de l’entitat i Agüita, i fins al proper diumenge s’han programat diverses actuacions

Un dels escenaris amb entitat pròpia que des de fa dècades es posa en marxa coincidint amb la Festa Major de Santa Anna és el què regenta la Casa de Andalucía de Blanes. Ubicat a la Plaça dels Països Catalans, ofereix la possibilitat de passar des del vespre fins la matinada una estona més que entretinguda amb diverses activitats i actuacions, complementat per una barra de bar on s’hi pot trobar una de les especialitats de la casa: el refrescant rebujito.



Escenari Casa de Andalucía, dissabte passat
Les actuacions van començar el passat dissabte, i s’allargaran fins diumenge vinent ininterrompudament. El primer dia, comptant amb l’expertesa i veterania de Sebas Rider al control tècnic, es va fer una sessió de zumba a les vuit del vespre amb Ester Berzosa, seguida a les 11 de la nit per una vibrant actuació dels quadres de ball de la Casa de Andalucía capitanejades per Loli Carmona.



La vetllada del dissabte es va tancar amb els ritmes llatins d’Agüita, mentre que ahir diumenge va ser el torn de Rafa Zumba, tango argentí amb Javier Ciancio, i finalment a la mitjanit va actuar el Dúo Karma. Avui dilluns a les vuit del vespre actuarà Country Blanes, a les onze de la nit es farà un concurs de sevillanes i a les dotze de la nit una sessió de karaoke.




Dimarts s’han programat balls de saló amb Ángel a les 20 h, i tant a les 11 de la nit com a les 12 de la mitjanit es repetirà tant el concurs de sevillanes com la sessió de karaoke. L’endemà dimecres a les 20 h es farà una sessió de Dansa del Ventre amb Najma Dansa; a les 11 de la nit sessió de ball i a les 12 de la mitjanit actuarà el Dúo Karma. Per la seva banda, dijous a les vuit del vespre hi haurà ball llatí amb Nelson; a les onze de la nit actuaran els quadres de ball de la Casa de Andalucía amb Loli Carmona i a les dotze de la mitjanit actuarà La Rumbatina.

Cap de setmana amb diverses actuacions i activitats

Entrant a la recta final de la programació, divendres a les vuit del vespre hi haurà una actuació de diferents integrants de l’Escola Viu Cantant; a les onze de la nit alumnes de Maria Valderrama de l’Associació de Dones Torderenques i a les dotze de la mitjanit serà el torn del grup Los del Sótano. Dissabte a les vuit actuarà Rafa Zumba, a les onze de la nit l’Escola Flamenca Carisma i a les dotze serà el torn de Sin Fronteras.




L’últim dia en què brillaran els focus de l’Escenari de la Casa de Andalucía de Blanes serà el diumenge 27, coincidint amb la darrera nit del Concurs de Foc d’Artifici. A les vuit hi haurà una sessió de zumba amb Ester Berzosa, a les onze de la nit hi haurà una sessió amb el DJ Sebastian, i finalment a les dotze de la mitjanit hi haurà un Gran Final de Festa amb Sebas Rider que promet fer passar una bona estona amb la seva acostumada expertesa.



Data de realització: | Data de la darrera actualització: 07/21/2025


© Ajuntament de Blanes | Protecció de dades | Avís Legal | Política de cookies

Passeig Dintre 29 | 17300 | Blanes Telèfon: 972 379 300 | Informació

Inici de la pàgina

© Ajuntament de Blanes | Passeig Dintre 29 | 17300 | Blanes | Telèfon: 972 379 300