Escut Ajuntament de Blanes Ajuntament de Blanes

Idiomes

www.blanes.cat

Tall del carrer Forn de la Calç amb Plaça Catalunya, a partir del dimarts dia 21d'abril.


Camí de tornada


Menú principal



Noticia publicada a la web el 04/20/2009
ATENCIÓ: pot incloure informació no actualitzada !

Tall del carrer Forn de la Calç amb Plaça Catalunya, a partir del dimarts dia 21d'abril.

20 d'abril 2009

Us comuniquem que amb motiu de les obres d’arranjament de la Pl. Catalunya, en el tram comprès entre el c. Forn de la Calç i el carrer s’Auguer -, aquests i els seus adjacents romandran – a partir de les 8 hores del dia 21 d’Abril i fins la finalització de les obres - tancats al trànsit rodat, ja que ni tan sols s’hi podrà aparcar. Això podrà incloure fins i tot els accessos als garatges situats en el tram de les obres.

Per tant, a partir de les 8 hores del dia 21 d’abril i fins a la finalització de les obres, aproximadament el 22 de maig, la circulació rodada queda establerta de la següent manera:


* Restarà prohibit l’accés de vehicles des del c. Llarg al c. Forn de la Calç i pl. Catalunya, excepte per als veïns, a fi i efecte que aquests puguin accedir al seus respectius garatges, tot això anirà en funció i dependrà de les diferents fases en que es trobin les obres. Atès que en determinats moments, aquest itinerari podria romandre tancat i/o modificat al trànsit rodat, inclòs els accessos als garatges.

* Per sortir amb vehicle des dels garatges situats al c. Forn de la Calç i pl. Catalunya, s’haurà de passar pel vial habilitat de forma circumstancial, el qual comunicarà amb la rambla Joaquim Ruyra per continuar amb direcció a la rotonda de la pl. Catalunya.

* Per accedir als garatges situats al c. s’Auguer, s’haurà d’accedir passant pel c. Méndez Núñez fins al c. Mirador del s’Auguer on es podrà girar a l’esquerra i a la dreta, en el tram comprès des del c. Mirador de s’Auguer amb direcció a la pl. Catalunya, passarà a tenir – provisionalment, i en determinats moments- dos sentits de circulació.

* Els veïns del carrer s’Auguer i pl. Catalunya, que puguin resultar afectats per aquests talls de circulació i que tinguin vehicle i garatge, se’ls facilitarà el pas per a què puguin accedir i sortir fora de l’horari laboral de l’obra, a partir de les 19 hores i fins a les 8 del matí, habilitant accessos provisionals als respectius garatges. Tot això anirà en funció i dependrà de les diferents fases en que es trobin les obres.


Per a qualsevol altra informació que necessiteu respecte dels esmentats talls i canvis de circulació, us podeu posar en contacte amb la Policia Local de Blanes tel. 972 35 86 66

Us demanem que informeu d’aquests canvis i itineraris alternatius als vostres veïns, proveïdors i clients.




Data de realització: | Data de la darrera actualització: 04/20/2009


© Ajuntament de Blanes | Protecció de dades | Avís Legal | Política de cookies

Passeig Dintre 29 | 17300 | Blanes Telèfon: 972 379 300 | Informació

Inici de la pàgina

© Ajuntament de Blanes | Passeig Dintre 29 | 17300 | Blanes | Telèfon: 972 379 300