Escut Ajuntament de Blanes Ajuntament de Blanes

Idiomes

www.blanes.cat

Informació pels afectats d´Air Madrid


Camí de tornada


Menú principal



Noticia publicada a la web el 12/21/2006
ATENCIÓ: pot incloure informació no actualitzada !

Informació pels afectats d´Air Madrid

RECOMANACIONS DE L’AGÈNCIA CATALANA DEL CONSUM ALS AFECTATS PEL CAS DE LA SUSPENSIÓ D’ACTIVITATS DE LA COMPANYIA AIR MADRID

Davant la decisió presa per la companyia aèria Air Madrid de suspendre la seva activitat, així com de la posterior decisió de la Direcció General d’Aviació Civil de suspendre-li totalment
el Certificat d’Operador Aeri, l’Agència Catalana del Consum facilita les següents recomanacions als viatgers afectats:


1. Els usuaris afectats que vulguin rebre informació sobre la paralització d’aquest servei i sobre la possibilitat d’assignació de places en altres vols han de trucar al telèfon d’atenció al passatger
que la Direcció General d’Aviació Civil ha posat a la seva disposició:

•Trucades nacionals: 902 360 138
•Trucades internacionals: + 34 954 589 641 (24 hores)

Aquestes assignacions de places es faran d’acord amb els criteris establerts per aquest organisme (vegeu nota de premsa).


2. Tots els usuaris tenen dret a:

• Reclamar a la companyia Air Madrid el retorn de l’import sencer del seu bitllet o bé a demanar que els faciliti un vol alternatiu operat per qualsevol altra companyia

• En determinats casos, en funció de la distància, les compensacions econòmiques que preveu el Reglament europeu sobre compensació i assistència als passatgers aeris en cas de denegació
d’embarcament i de cancel•lació o gran retard dels vols.

• Les indemnitzacions per danys i perjudicis que es puguin acreditar.


3. Els usuaris han de presentar la reclamació a la companyia aèria Air Madrid:

Air Madrid Líneas Aéreas S.A.
Avda. De la Industria, 6-8
28108 Alcobendas (Madrid)
T. 902 515 251

Paral•lelament poden presentar una reclamació a:

• Aena (oficines dels aeroports).
• Les oficines públiques d’informació als consumidors:

- Oficina Municipal d’Informació al Consumidor (OMIC) del seu municipi.
- Si al seu municipi no hi ha OMIC, a l’Oficina Comarcal d’Informació al Consumidor (OCIC) de la seva comarca.
- En cas que no hi hagi ni OMIC ni OCIC, han de trametre el full de reclamació a l’Agència Catalana del Consum a través de la seva demarcació territorial.


Les reclamacions s’han de presentar per escrit i es poden fer mitjançant els Fulls Oficials de Reclamació/Denúncia:

Cal seguir les instruccions dels Fulls fil per randa, i exposar, de manera clara i concisa els fets objecte de la reclamació, la petició i adjuntar la documentació que n’acrediti els fets.

S’ha d’adjuntar tota la documentació en forma de fotocòpia, i cal que les persones consumidores conservin els originals per si l’Administració competent els vol comprovar.

Us recordem que per fer la reclamació també podeu demanar assessorament a través d’una Associació de Consumidors.

Més informació:

o A través del Telèfon d’Atenció Ciutadana de la Generalitat de Catalunya 012 per atendre dubtes o aclariments respecte a aquest tema:



o Web del Ministeri de Foment.

o AENA: T. 902 404 704.





Data de realització: 12/21/2006 | Data de la darrera actualització:

© Ajuntament de Blanes | Protecció de dades | Avís Legal

Passeig Dintre 29 | 17300 | Blanes Telèfon: 972 379 300 | Informació

Inici de la pàgina

© Ajuntament de Blanes | Passeig Dintre 29 | 17300 | Blanes | Telèfon: 972 379 300