Noticia publicada a la web el 12/16/2011
ATENCIÓ: pot incloure informació no actualitzada !
L'Ajuntament de Blanes, amb l'objectiu de simplificar les relacions entre les entitats i l'administració, ha elaborat una nova proposta de classificació del Registre Municipal d'Entitats Ciutadanes.
A partir d'ara, a cada entitat inscrita en el Registre se li assignarà una àrea de referència a la que s'haurà d'adreçar per qualsevol demanda, proposta o necessitat.
Aquesta proposta és provisional i per a qualsevol dubte, aclaració o al·legació les entitats tenen de termini fins el 15 de gener de 2012 per exposar-les.
Data de realització: 12/16/2011 | Data de la darrera actualització: 12/16/2011
© Ajuntament de Blanes | Protecció de dades | Avís Legal | Política de cookies
Passeig Dintre 29 | 17300 | Blanes Telèfon: 972 379 300 | Informació© Ajuntament de Blanes | Passeig Dintre 29 | 17300 | Blanes | Telèfon: 972 379 300