PADRÓ D'HABITANTS DOCUMENTACIÓ QUE CAL APORTAR PER TRAMITAR L'ALTA O CANVI DE DOMICILI
Documentació acreditativa de la identitat de les persones.
(original i fotocòpia en color)
Espanyols majors de 14 anys: Document nacional d'identitat vigent acompanyat del llibre de família o certificat de naixement per als menors de 18 anys.
Espanyols menors de 14 anys: Llibre de família o certificat de naixement i DNI vigent, si en tenen
Estrangers majors i menors d'edat de la Unió Europea, Suïssa, Noruega, Islàndia o Liechtenstein: Permís de residència o passaport o document d'identitat del país d'origen vigents acompanyats del certificat de Registre de Ciutadà de la Unió si el tenen.
Estrangers majors i menors d'edat de la resta de països: Permís de residència o passaport vigent
Estrangers menors d'edat: A més dels documents esmentats en els paràgrafs anteriors cal aportar també llibre de família o certificat de naixement
OBSERVACIONS
El permís de residència en vigor, expedit per les autoritats espanyoles, preval davant qualsevol altre document d'identificació i cal presentar-lo sempre en tots els tràmits padronals.
Documentació acreditativa de la representació de menors d'edat
Quan s'empadronin amb un progenitor o en un domicili diferent al dels progenitors
Cal presentar un dels documents següents, segons el cas, acompanyat de fotocòpia dels documents d'identitat on constin les signatures dels progenitors o representants legals i de l'original i fotocòpia de la sentència judicial de guarda i custòdia, quan correspongui:
Declaració conjunta de domicili de menors en els casos següents:
Si no existeix sentència judicial de guarda i custòdia.
Si existeix sentència judicial de separació o divorci que atorga la guarda i custòdia compartida.
Declaració responsable de domicili de menors i sentència judicial de separació o divorci que atorga la guarda i custòdia en exclusiva a un progenitor.
En cas de tutela:
Declaració de domicili de menors i resolució judicial de tutela o resolució administrativa de guarda del menor.
Documentació acreditativa del domicili de residència
(original i fotocòpia )
HABITATGE DE PROPIETAT - Cal acreditar la titularitat de l'habitatge amb la presentació d'un dels documents següents on consti el nom i el domicili de la persona que sol·licita l'empadronament:
Escriptura de propietat. Si hi ha usdefruit, cal autorització del titular del dret.
Rebut actual de l'impost sobre béns immobles (IBI)
Factura actual d'una companyia subministradora de serveis d'aigua, electricitat o gas
Contracte de subministrament de serveis d'aigua, electricitat o gas amb una antiguitat màxima d'un any.
Nota simple informativa actual del Registre de la Propietat (C. Melilla,4 de Blanes, telèfon 972 35 70 88)
Escriptura d'acceptació d'herència, amb una antiguitat màxima d'1 any des de la data de defunció
HABITATGE DE LLOGUER - Cal acreditar la titularitat de l'habitatge amb la presentació d'un dels documents següents on consti el nom i el domicili de la persona que sol·licita l'empadronament:
Contracte de lloguer vigent
Contracte de lloguer prorrogat acompanyat de la pròrroga vigent
En cas de contracte de lloguer no vigent amb clàusula de pròrroga o contracte de lloguer vigent, si han transcorregut més de sis mesos des de l'entrada en vigor, cal aportar junt amb el contracte, un dels documents següents:
Rebut actual del pagament del lloguer o transferència bancària on constin les dades necessàries per identificar el lloguer.
Factura actual d'una companyia subministradora de serveis d'aigua, electricitat o gas, on constin les dades de l'arrendatari i del domicili d'empadronament.
ALTRES SITUACIONS: SI HI HA ALTRES PERSONES EMPADRONADES AL DOMICILI
Autorització d'empadronament de la persona que, residint a l'habitatge, és propietària o arrendatària.
Si la persona que és propietària o arrendatària no resideix a l'habitatge:
1. Autorització d'empadronament a l'habitatge de qui tingui la condició de propietari o arrendatari.
2. Signatura en el full padronal d'una persona major d'edat que figuri empadronada a l'habitatge amb la presentació de fotocòpia del seu document d'identitat on consti la signatura.
Les autoritzacions s'han d'acompanyar de fotocòpia del document d'identitat on consti la signatura i de l'original i fotocòpia dels documents, abans esmentats, que acrediten la titularitat de l'habitatge, d'acord amb la condició de propietari o arrendatari.
ESTABLIMENT COL·LECTIU
Autorització d'empadronament en establiment col·lectiu signada per la persona responsable de l'establiment on consti el nom, el NIF i el segell de l'establiment.
Actuació mitjançant representant
Autorització per tramitar l'alta o el canvi de domicili a favor d'una persona major d'edat acompanyada d'original i fotocòpia dels documents d'identitat de les persones que autoritzen i de la persona autoritzada.
Observacions
L'ajuntament està facultat per requerir la presentació des originals dels documents aportats i per demanar altres documents addicionals i efectuar les comprovacions que cregui oportunes per confirmar la veracitat de les dades consignades pels veïns.
En els casos en què sigui necessari, caldrà que els documents que es presentin estiguin traduïts a l'espanyol o al català pel consolat o un traductor jurat.
LLOC DE PRESENTACIÓ DELS DOCUMENTS AMB CITA PRÈVIA
Oficina d'Atenció Ciutadana, Passeig de Dintre, 29, planta baixa de l'Ajuntament.
Cita prèvia: http://amic.blanes.cat/
Data de realització: 09/05/2001 | Data de la darrera actualització: 01/19/2017
© Ajuntament de Blanes | Protecció de dades | Avís Legal | Política de cookies
Passeig Dintre 29 | 17300 | Blanes Telèfon: 972 379 300 | Informació© Ajuntament de Blanes | Passeig Dintre 29 | 17300 | Blanes | Telèfon: 972 379 300