De dilluns a divendres: de 8.30 a 14.30 hores.
Els dies 22 de maig i 7 de desembre de 2023 són festes administratives, l'horari d'atenció al ciutadà i registre de documentació és de 9.30 a 13.30h.
Els dies 11 d'abril i 26 de juliol de 2023 són festes locals
(Registre de sol·licituds)
L'horari d'atenció de l'OME (Oficina Municipal d'Escolarització) presencialment és de dilluns i dimarts d'11.00 a 12.45 h.
Per concertar Cita Prèvia per Registre de documentació pot trucar de dilluns a divendres de: 8.00 a 15.00 h. al telèfon núm. 972-379320
o bé per Internet a través de la nostra pàgina web: https://www.blanes.cat/citaprevia
Tel. 972 37 93 00 Fax: 972 35 06 77 A/e: ajuntament@blanes.cat
Per telèfon, fax o correu electrònic, rebreu informació general.
Formularis en format PDF perquè els empleneu, els imprimiu, i els pugueu presentar directament a l'AMIC.
Data de realització: 09/05/2001 | Data de la darrera actualització: 03/17/2023
© Ajuntament de Blanes | Protecció de dades | Avís Legal | Política de cookies
Passeig Dintre 29 | 17300 | Blanes Telèfon: 972 379 300 | Informació© Ajuntament de Blanes | Passeig Dintre 29 | 17300 | Blanes | Telèfon: 972 379 300