L'Ajuntament de Blanes durant l'any 2019 ha executat inversió tecnològica dins el projecte d'administració electrònica.
En concret les despeses realitzades al 100% i subvencionades per la Diputació de Girona son:
- Adquisició nou host de virtualització amb un únic processador per tal d'allotjar el servidor virtual de la base de dades Oracle i reduir el cost de la llicència i manteniment d'aquest producte.
- Adquisició de 25 tablets per regidors i tècnics, per tal d'accedir als documents electrònicament i signar-los en qualsevol moment.
- Adequació tecnològica plataforma integral de tramitació electrònica, despesa corresponent al lliurament de les llicències dels productes o programari i d'acord al contracte signat.
El cost total d'aquestes actuacions es de 73.243,24 euros
Per altre costat, l'1 d'octubre de 2019 es va iniciar el contracte "Desenvolupament i implantació de nous mòduls per al sistema d'informació territorial de l'Ajuntament de Blanes" subscrit amb la consultora tècnica Nexus Geogràfics SL i valorat en 30.947 €. Aquesta inversió també ha estat inclosa en la subvenció del Fons de Cooperació Econòmica i Cultural 2019 de la Diputació de Girona.
Data de realització: 09/30/2019 | Data de la darrera actualització: 09/30/2020
© Ajuntament de Blanes | Protecció de dades | Avís Legal | Política de cookies
Passeig Dintre 29 | 17300 | Blanes Telèfon: 972 379 300 | Informació© Ajuntament de Blanes | Passeig Dintre 29 | 17300 | Blanes | Telèfon: 972 379 300