Escut Ajuntament de Blanes Ajuntament de Blanes

Idiomes

www.blanes.cat

Com facturar electrònicament a l'Ajuntament de Blanes a través de l'aplicatiu gratuït B2BRouter a través del teu navegador web


Camí de tornada


Menú principal



Com facturar electrònicament a l'Ajuntament de Blanes a través de l'aplicatiu gratuït B2BRouter a través del teu navegador web

 
1. Entra en aquesta direcció web

2. Crea el teu compte, omplint el formulari REGISTRA’T com el que es veu a la imatge:


3. Quan hagis omplert el formulari, et demanarà que revisis la safata d’entrada del teu correu electrònic. Has d’haver rebut un email que et demana que confirmis que t’has registrat a B2Brea el teu compte, omplint el formulari REGISTRA’T com el que es veu a la imatge:


4. Entra al teu correu electrònic i revisa la safata d’entrada. Hauries de veure un email com aquest. Clica a ACTIVAR EL COMPTE.


5. Inicia sessió al programa B2Brouter, directament una vegada has apretat el botó ACTIVAR COMPTE o sinó anant a aquest enllaç. Introdueix el teu correu electrònic al primer camp i la teva contrasenya al segon camp i clica a ENTRAR.

6. En iniciar la sessió, et trobaràs aquesta pantalla que et demana que introdueixis el teu NIF (o CIF) . Si ets autònom has d’introduir el teu DNI i després clica el botó CONTINUAR.

7. Llavors et demanarà que introdueixis les teves DADES FISCALS. Emplena tots els camps que puguis. Veuràs que n’hi ha que NO són obligatoris i que no cal omplir necessàriament. Al final clica a DESAR.



8. Clica a la pestanya IMPOSTOS (a dalt a la dreta) i se t’obrirà aquest formulari. Revisa que estigui correcte. Si hi has de fer cap modificació, fes-la, i clica DESAR.


9. Llavors clica a la pestanya DADES BANCÀRIES i introdueix el número del teu compte corrent on vols que et facin l’ingrés de la teva factura. Quan hagis introduït les dades del compte, clica a DESAR. El camp NOM serveix per a que anomenis com vulguis aquest compte, ja que pots treballar amb varis comptes a la vegada, i, per no confondre’t, els hi pots posar un nom a cada un.


Els altres apartats (CONNEXIONS, PERSONALITZACIÓ, SEUS i USUARIS) no cal que els toquis.

10. Llavors, clica a la pestanya FACTURES i clica a CREAR UNA NOVA FACTURA:



11. Et demanarà que indiquis el client a qui enviaràs la factura. Clica a NOU CLIENT.



12. En el camp NIF (CIF) posa-hi el CIF de l’Ajuntament de Blanes, que és el P1702600F, i llavors clica a CONTINUAR.



13. Només amb la introducció del CIF, el programa detectarà automàticament que es tracta del CIF l’Ajuntament de Blanes i apareixeran aquets camps emplenats:



14. A continuació, més avall en la mateixa pantalla, pots posar les DADES DE CONTACTE de la persona de l’Ajuntament a qui li remets la factura (pots deixar-ho en blanc o posar les que veus en aquesta imatge), l’apartat de MÈTODE D’ENTREGA no el toquis, i en l’apartat FORMA DE PAGAMENT DE LES FACTURES selecciona MÈTODE DE PAGAMENT “TRANSFERÈNCIA” i VENCIMENT “AL COMPTAT” (però tingues en compte que l’Ajuntament de Blanes paga a partir de 60 dies des de la recepció d’aquesta factura!). NO cliquis a enviar recordatori, ja que és una opció de pagament. Finalment clica a DESAR.



15. Seguidament apareixerà aquesta pantalla i cal clicar CREAR UNA NOVA FACTURA PER AQUESTA EMPRESA, que trobaràs a la finestra FACTURES EMESES (al centre de la pantalla).



16. Seguidament apareixerà aquesta pantalla de DADES GENERALS. És obligatori emplenar els camps que tenen asterisc vermell, els altres NO cal. MOLT IMPORTANT: en el camp NÚM. DE COMANDA DEL CLIENT cal afegir el número AD de comanda que us va facilitar l’Ajuntament de Blanes. Si no ho fas, l’ajuntament no podrà procedir a l’abonament de la teva factura. Una vegada emplenats els camps necessaris, clica a la pestanya LÍNIES (a dalt a l’esquerra de la pantalla).



17. En l’apartat de LÍNIES repassar que apliques l’IRPF i l’IVA correcte a la factura i llavors especifíca en el camp DESCRIPCIÓ quin concepte factures exactament. Cal que el concepte corresponent a cada línia estigui molt ben detallat i molt clàr, perquè si no estan molt clàrs poden ser motiu de NO acceptació de la factura. Completa els camps QUANTITAT I PREU. Recorda que pots afegir més línies (conceptes) a facturar clicant a AFEGEIX LÍNIA. Opcionalment pots posar una NOTA A LA FACTURA si és que necessites afegir algun aclariment en relació al servei prestat o al producte venut. I finalment clica a DESAR i llavors clica a la pestanya FORMA DE PAGAMENT.



18. Assegura’t que la forma de pagament és la transferència bancària i que tens seleccionat el compte corrent on vols que et facin l’ingrés. Si desitges una altra forma de pagament contacta amb Intervenció municipal al 972379312 o a intervencio.municipal@blanes.cat . Clica a DESAR i després a la pestanya DESCOMPTES I CÀRRECS.



19. A l’apartat DESCOMPTES I CÀRRECS, podries afegir els descomptes o els càrrecs que haguessis pactat prèviament amb l’Ajuntament. Clica a DESAR i després clica a la pestanya DOCUMENTS ADDICIONALS.



20. A l’apartat DOCUMENTS ADDICIONALS, si et cal, pots adjuntar documentació que creguis pertinent, però no fa falta! NO CAL QUE ADJUNTIS EL FULL DE COMANDA, PERQUÈ ABANS JA ENS HAS INDICAT EL TEU NÚMERO AD DE COMANDA. A més, et recomanem que no adjuntis res ja que és una opció de pagament.



21. En l’apartat ENTREGA MERCADERIA, si vols, pots especificar les dades de l’entrega dels teus productes. No és obligatori emplenar-ho. Llavors clica a DESAR i VISTA PRÈVIA



22. T’apareixerà una previsualització de la teva factura com aquesta. Si cal fer-hi alguna modificació, clica a EDITAR (a dalt a l’esquerra). Si vols descarregar-te una versió en PDF de la factura, clica a DESCARREGAR PDF. I si tot està correcte, clica a ENVIAR. Si vols pots afegir comentaris a la factura abaix de tot a la dreta (per exemple hi podries recordar el número AD de comanda, però no és necessari si ja ho has indicat abans en el camp NÚM. DE COMANDA DEL CLIENT). Una vegada hagis clicat a ENVIAR, ja no has de fer res més.



23. Recorda que pots consultar en qualsevol moment l’estat de la tramitació de la teva factura. Per a fer-ho vés a l’apartat RESUM i dirigeix-te a abaix de tot de la pantalla, a la finestra que diu ACTIVITAT:




24. Hauries d’haver rebut un correu electrònic com aquest, confirmant-te que la teva factura ha entrat correctament al registre de factures de l’Ajuntament.


On sinó, hauries d’haver rebut un correu electrònic com aquest, confirmant-te que la teva factura NO ha entrat al registre de factures de l’Ajuntament degut a un error.



Si l’error és degut a l'incompliment de requisits a l’hora de presentar la factura i necessites informació per a sol·lucionar-ho, sisplau, contacta’ns a través d’aquest correu electrònic registrefactures@blanes.cat

Si l’error és degut a un problema tècnic de la plataforma i necessites informació per a sol·lucionar-ho, siusplau, contacta amb lluiscampderrich@blanes.cat




Data de realització: 05/19/2021 | Data de la darrera actualització: 05/19/2021

© Ajuntament de Blanes | Protecció de dades | Avís Legal

Passeig Dintre 29 | 17300 | Blanes Telèfon: 972 379 300 | Informació

Inici de la pàgina

© Ajuntament de Blanes | Passeig Dintre 29 | 17300 | Blanes | Telèfon: 972 379 300