Un any més, Dipsalut, Organisme Autònom de la Diputació de Girona, ha donat suport a l’Ajuntament de Blanes per dur a terme les actuacions de vigilància, salvament i socorrisme, a les nostres platges, per tal de garantir la seguretat de tots els usuaris .
Les platges de Blanes, compten des de l’any 2008 amb un servei municipalitzat de vigilància, salvament i socorrisme, que depèn orgànica i funcionalment del departament de Protecció Civil de l’Ajuntament de Blanes.
Forma part de les nostres tasques la previsió, la prevenció i la planificació de tot allò que té a veure amb la seguretat dels usuaris en aquests entorns del medi natural. Per totes aquestes funcions més les d’intervenció, comptem amb un equip humà composat per 28 persones entre socorristes aquàtics i agents ciutadans, que reben el suport d’una embarcació de vigilància i salvament que controla permanentment les zones de seguretat establertes.
En data 30 de març de 2023, mitjançant decret d’alcaldia, l’Ajuntament va sol·licitar subvenció per al finançament del servei de vigilància, salvament i socorrisme de protecció civil a les platges de Blanes.
Segons consta a la part dispositiva de l’acord del Consell Rector, de data 11 de juliol de 2023, es concedeix a l’Ajuntament de Blanes, la quantitat de 32.604,19€ per al finançament del servei de vigilància, salvament i socorrisme de protecció civil a les platges de Blanes, en la temporada 2023 2.
Data de realització: 10/05/2023 | Data de la darrera actualització: 10/05/2023
© Ajuntament de Blanes | Protecció de dades | Avís Legal | Política de cookies
Passeig Dintre 29 | 17300 | Blanes Telèfon: 972 379 300 | Informació© Ajuntament de Blanes | Passeig Dintre 29 | 17300 | Blanes | Telèfon: 972 379 300