Arxiver-director: Antoni Reyes i Valent
Administració: Joaquim Roura i Roger
SERVEIS QUE OFEREIX:
- Sala de consulta per als fons documentals
- Reproducció: fotocòpies ordinàries, fotocòpies làser i còpies plànols (24 h.)
- Biblioteca auxiliar d'història local i general, d'arxivística i administrativa
- Visites concertades per a escoles o grups de persones interessades en conèixer l'arxiu i el seu funcionament
- Recolzament per a la recerca i conservació del patrimoni documental particular blanenc
- Col.laboració en activitats de difusió cultural relacionades amb el patrimoni històric
CONSULTA DE DOCUMENTACIÓ:
- La consulta de documentació s'efectuarà a la sala de consulta i té caràcter gratuït.
- Caldrà que el sol.licitant justifiqui el seu interès i la seva identitat formalitzant el full de consulta.
- No s'autoritzarà en cap cas el préstec a domicili.
- Si existeix el risc de degradació no s'autoritzaran fotocòpies dels documents o impresos.
OBJECTIUS DE L'ARXIU:
- Recollir, conservar custodiar i servir la documentació tant a l'Ajuntament com als particulars.
- Intervenir en la gestió administrativa de la documentació municipal.
- Realitzar els instruments necessaris per a accedir als documents (inventaris, catàlegs, índexs...).
- Garantir l'accés dels ciutadans als documents per a resoldre aspectes administratius.
- Garantir l'accés dels ciutadans als documents amb finalitats d'investigació científica.
- Aprofitar i difondre els documents des de l'àmbit cultural.
PUBLICACIONS SOBRE L'ARXIU O ELS SEUS FONS
Data de realització: 09/09/1996 | Data de la darrera actualització: 01/14/2014
© Ajuntament de Blanes | Protecció de dades | Avís Legal | Política de cookies
Passeig Dintre 29 | 17300 | Blanes Telèfon: 972 379 300 | Informació© Ajuntament de Blanes | Passeig Dintre 29 | 17300 | Blanes | Telèfon: 972 379 300