Escut Ajuntament de Blanes Ajuntament de Blanes

Idiomes

www.blanes.cat

XXIII Concurs Fotogràfic de Festa MAjor


Camí de tornada


Menú principal



XXIII Concurs Fotogràfic de Festa MAjor


PARTICIPANTS: Tothom que ho desitgi, prèvia acceptació de les bases del concurs.

SECCIONS:
- Focs d’artifici de Blanes 2025
- Festa Major de Blanes 2025
- Correfoc Blanes 2025
- Fira d’atraccions 2025 (aportació del GREMIO DE INDUSTRIALES FERIANTES DE BARCELONA Y PROVINCIA - GREMIO FERIANTES CATALUNYA)

PREMIS: (1)
Un primer premi de 150 € a cada secció.

Dos finalistes de 75 € a cada secció.

(1) Els premis estan subjectes a la retenció fiscal establerta. Les gratificacions les pagarà la Tresoreria municipal previ acord de reconeixement de la Junta de Govern local, atenent els informes tècnics que acreditin que els participants tenen dret a les gratificacions per haver concorregut al concurs en els termes establerts en aquestes bases.



CALENDARI:

Admissió d’obres:
Del 28 al 30 de juliol, de 9: 00 a 14:00 h a l’àrea de Fires i Festes de l’Ajuntament de Blanes (c. Ample, 11) i el diumenge 3 d’agost de 9:30 a 10:00 h a Casa Saladrigas (c. Roig i Raventós, 2).

Veredicte públic:
Diumenge, 3 d’agost de 2025. Casa Saladrigas a les 10:30 h (c. Roig i Raventós, 2).

Notificacions de resultats:
a partir del 4 d’agost de 2025 a la web d’AFIC Blanes (www.aficblanes.com).

Lliurament de premis:
9 d’agost de 2025 a les 18:30 h a la Casa Saladrigas (c. Carrer Roig i Raventós, 2 - Blanes).

Exposició:
Del 5 al 30 d’agost 2025 a Casa Saladrigas.

JURAT:
Hi haurà un jurat d’admissió i un jurat de qualificació. Les decisions d’ambdós seran inapel·lables.



PRESENTACIÓ i TRAMESA:

Les fotografies es poden presentar del 28 al 30 de juliol a l’àrea de Fires i Festes de l’Ajuntament de Blanes (c. Ample, 11). Horari: de 9:00 a 14:00 h.

També, diumenge 3 d’agost de 9:30 a 10:00 h a Casa Saladrigas (c. Roig i Raventós, 2).

El format és lliure, però es presentarà sobre un suport rígid tipus paspartú de 30x40 cm i un gruix màxim de 3 mm.

Darrere de cada obra cal posar: la secció a la que concursa i el títol de l’obra, i el nom, l’e-mail i el telèfon de l’autor.

Només es permet presentar un màxim de 2 fotografies a cada tema.

Cal adjuntar el formulari d’inscripció amb les fotografies per facilitar-ne el registre.


EXPOSICIÓ i LLIURAMENT DE PREMIS *:

Les fotografies seleccionades s’exposaran del 5 al 30 d’agost 2025 a Casa Saladrigas, c/ Roig i Raventós, 2

El lliurament de premis serà el dia 9 d’agost a les 18:30 h a la mateixa sala d’exposicions.

* Un mateix autor no podrà rebre més d’un premi per secció.

RECOLLIDA DE FOTOS:

Les fotos no premiades poden recollir-se del 15 al 17 de setembre de 9:00 a 14:00 h a l'àrea de Fires i Festes de Blanes (c. Ample, 11). Els que ho desitgeu podreu recollir les fotografies al local d'AFIC si prèviament heu marcat la casella que així ho indica al formulari d'inscripció.

NOTES:

- No s’accepten obres amb el nom o marca identificable de l’autor, tampoc que s’hagin publicat en xarxes socials (instagram, facebook...).

- Els autors es responsabilitzaran que no existeixen drets de tercers, ni drets d’imatge.

- Les fotografies rebudes sense el formulari d’inscripció adjunt fotos no seran admeses.

- Les fotografies premiades quedaran en propietat de l’organització que podrà exhibir-les i reproduir-les amb fins de promoció i difusió del concurs, fent constar en tot moment l’autoria.

- Les fotografies han de ser realitzades en el marc de la Festa Major de Blanes de l’any present, 2025.



Full d'Inscripció




Data de realització: | Data de la darrera actualització: 07/09/2025


© Ajuntament de Blanes | Protecció de dades | Avís Legal | Política de cookies

Passeig Dintre 29 | 17300 | Blanes Telèfon: 972 379 300 | Informació

Inici de la pàgina

© Ajuntament de Blanes | Passeig Dintre 29 | 17300 | Blanes | Telèfon: 972 379 300